enkel op uitnodiging
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW AUTOSALON Januari 2015 Als u deze mail niet correct kan lezen, klik dan hier.
Lire ce mail en français.
Comment
-
Mannen, iemand meer info over te verwachte facelift van 3 GT?Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAzo nen zot zeg.
Testritje op de Gentsesteenweg?
Hij heeft er wel zelf een testritje mee mogen doen op circuit!
Ik heb echt in gans m'n leven nog nooit zoiets luid gehoord, da's niet normaal. Alles onder de 4000RPM was bijna niet houdbaar, daarboven ging het iets beter.
Ik dacht echt dat gans die garage ging instorten door het gedaver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDenk het niet, mag niet op de baan hé
Hij heeft er wel zelf een testritje mee mogen doen op circuit!
Ik heb echt in gans m'n leven nog nooit zoiets luid gehoord, da's niet normaal. Alles onder de 4000RPM was bijna niet houdbaar, daarboven ging het iets beter.
Ik dacht echt dat gans die garage ging instorten door het gedaver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenDit jaar ook eens naar Goodwood FOS gaan. Hele nieuwe dimensie qua decibels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGoeie tip, heb ik altijd al naartoe willen gaan! Als het nog luider is dan deze M1 dan ben ik doof denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenT'zal 9/10 wel luider gaan daar . Dit jaar wordt het 5de jaar op rij dat ik ga, zeker eens doen
Is dit jaar blijkbaar van 25 tem 28 juni (do - zo). Met wat chance in het weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOordopkes meepakken dan
Is dit jaar blijkbaar van 25 tem 28 juni (do - zo). Met wat chance in het weekend.
Ik zien dat zitten!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenIk ga ook dit jaar, maar normaal de donderdag & vrijdag..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenProbleem is dat ik in de bouw zit en dus maar 2 verlofdagen vrij kan kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenProbleem is dat ik in de bouw zit en dus maar 2 verlofdagen vrij kan kiezen.
Comment
Comment