Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• ik vind dat mokke voor die z3 erg lekker

Comment

• Prachtige foto's, allemaal.

Comment

• Jakkel, ik zie uw foto's niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Jakkel, ik zie uw foto's niet.
              Ik ook..niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                Ik ook..niet meer.
                Blijkbaar is de bandbreedte van m'n 'free photobucket' account opgebruikt... . De reserve account dan maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Blijkbaar is de bandbreedte van m'n 'free photobucket' account opgebruikt... . De reserve account dan maar.

Passioneel rood en nu met een motor die je, dixit de forumleden, wél mag combineren met een M pakket!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Passioneel rood en nu met een motor die je, dixit de forumleden, wél mag combineren met een M pakket!
                    Volgens mij hoort een M-pakket enkel de echte M modellen toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Volgens mij hoort een M-pakket enkel de echte M modellen toe.
                      Is het daarom dat je de blauwe performance remmen hebt gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Is het daarom dat je de blauwe performance remmen hebt gekocht?
                        Ik hou wel van de kleur blauw... en rood.

Comment

• Prachtig, die performance klauwen en remmen kunnen nooit goed genoeg zijn.

Comment

• Wat betekent DaVo bij BMW? Zie dat soms, daarstraks nog op een 3-serie. Ge ziet ik ben een echte autoliefhebber want ik stel waarschijnlijk in jullie ogen, een stomme vraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                              Wat betekent DaVo bij BMW? Zie dat soms, daarstraks nog op een 3-serie. Ge ziet ik ben een echte autoliefhebber want ik stel waarschijnlijk in jullie ogen, een stomme vraag.
                              Dat is de naam van een officiële BMW dealer in Tongeren.

Comment

• Oh, is da alles. Ik dacht dat het speciale uitvoering was, omdat het er in chroom letters is opgeplakt.

Comment

• Ze zouden het eens moet riskeren van die zooi op mijn nieuwe auto te kleven.

Comment

• Inderdaad zelfs geen dealernaam op de nummerplaathouder bij mij, laat staan chromen lettertjes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                      Inderdaad zelfs geen dealernaam op de nummerplaathouder bij mij, laat staan chromen lettertjes !
                                      Die nummerplaathouder heb ik er intussen ook al afgegooid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                        Wat betekent DaVo bij BMW? Zie dat soms, daarstraks nog op een 3-serie. Ge ziet ik ben een echte autoliefhebber want ik stel waarschijnlijk in jullie ogen, een stomme vraag.
                                        Sorry, ik moest even lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                          Sorry, ik moest even lachen
                                          Waarom, omdat ik in uw ogen een stomme vraag stel, een vraag waar ik niet het antwoord op had. Is niet mooi van u om mij uit te lachen.

Comment

Working...
                                          X