Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJakkel, ik zie uw foto's niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenIk ook..niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBlijkbaar is de bandbreedte van m'n 'free photobucket' account opgebruikt... . De reserve account dan maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenPassioneel rood en nu met een motor die je, dixit de forumleden, wél mag combineren met een M pakket!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVolgens mij hoort een M-pakket enkel de echte M modellen toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs het daarom dat je de blauwe performance remmen hebt gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenWat betekent DaVo bij BMW? Zie dat soms, daarstraks nog op een 3-serie. Ge ziet ik ben een echte autoliefhebber want ik stel waarschijnlijk in jullie ogen, een stomme vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenInderdaad zelfs geen dealernaam op de nummerplaathouder bij mij, laat staan chromen lettertjes !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenWat betekent DaVo bij BMW? Zie dat soms, daarstraks nog op een 3-serie. Ge ziet ik ben een echte autoliefhebber want ik stel waarschijnlijk in jullie ogen, een stomme vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenSorry, ik moest even lachen
Comment
Comment