Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenWaarom, omdat ik in uw ogen een stomme vraag stel, een vraag waar ik niet het antwoord op had. Is niet mooi van u om mij uit te lachen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenAl eens naar Declerq gebeld? Dat lijkt me dealerpraat.
Ge kunt de sleutel natuurlijk wel open snijden, batterij vervangen, en terug toe lijmen.
Gij hebt ook een E46 hé, probeer uw sleutel eens open te krijgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNieuw batterijke steken is te moeilijk zeker
Ofwel hebben ze zo weinig vertrouwen in hun product en veronderstellen ze dat een BMW geen 14 jaar wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNee het is effectief zo hoor, heb het eens gegoogeld, en Luc zegt het ook.
Ge kunt de sleutel natuurlijk wel open snijden, batterij vervangen, en terug toe lijmen.
Gij hebt ook een E46 hé, probeer uw sleutel eens open te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenEen E46 en 2 linkerpoten. Ik zie het mes al uitschieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDafuq, dikke voor BMW ze!
Batterij van de sleutel is plat, blijkbaar moet ge dan een compleet nieuwe bestellen bij de dealer, voor een €180.
Al een chance dat ik nog een 2e sleutel heb, waarvan de batterij nog goed werkt.
Comment
Comment