Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Vette bak!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten

Kennen ze dat daar ook de M320D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Waarom, omdat ik in uw ogen een stomme vraag stel, een vraag waar ik niet het antwoord op had. Is niet mooi van u om mij uit te lachen.
              Ik lach graag met u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Ik lach graag met u
                Dank u.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dafuq, dikke voor BMW ze!
                          Batterij van de sleutel is plat, blijkbaar moet ge dan een compleet nieuwe bestellen bij de dealer, voor een €180.
                          Al een chance dat ik nog een 2e sleutel heb, waarvan de batterij nog goed werkt.

Comment

• Al eens naar Declerq gebeld? Dat lijkt me dealerpraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                              Al eens naar Declerq gebeld? Dat lijkt me dealerpraat.
                              Nee het is effectief zo hoor, heb het eens gegoogeld, en Luc zegt het ook.
                              Ge kunt de sleutel natuurlijk wel open snijden, batterij vervangen, en terug toe lijmen.
                              Gij hebt ook een E46 hé, probeer uw sleutel eens open te krijgen

Comment

• Nieuw batterijke steken is te moeilijk zeker

Edit: bij de E46 sleutels laden die batterijen zich op als de sleutel int contact zit. Als dat kapot is, is het inderdaad alles nieuw steken.
                                Last edited by kefkie; 09/03/2015, 17:29.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Nieuw batterijke steken is te moeilijk zeker
                                  Ja amai, ze zullen denken 'ooh die mannen kunnen een BMW betalen, gaan we ze nog eens laten dokken voor een nieuwe sleutel'.
                                  Ofwel hebben ze zo weinig vertrouwen in hun product en veronderstellen ze dat een BMW geen 14 jaar wordt

Comment

Nee het is effectief zo hoor, heb het eens gegoogeld, en Luc zegt het ook.
                                    Ge kunt de sleutel natuurlijk wel open snijden, batterij vervangen, en terug toe lijmen.
                                    Gij hebt ook een E46 hé, probeer uw sleutel eens open te krijgen
                                    Een E46 en 2 linkerpoten. Ik zie het mes al uitschieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                      Een E46 en 2 linkerpoten. Ik zie het mes al uitschieten.
                                      Ik was ook eerst aan het proberen en hield de sleutel vast op m'n schoot, maar toen ik zag waar dat mes ging belanden als ik ging uitschieten, heb ik maar gewoon de 2e sleutel genomen

Comment

• Hilarisch.
                                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Dafuq, dikke voor BMW ze!
                                          Batterij van de sleutel is plat, blijkbaar moet ge dan een compleet nieuwe bestellen bij de dealer, voor een €180.
                                          Al een chance dat ik nog een 2e sleutel heb, waarvan de batterij nog goed werkt.
                                          Enjoy the premium feeling!

Comment

Working...
                                          X