Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop dat dit de beste plaats is om mijn vraag te stellen :

in de professional gps kan je muziek opslaan. Is het best om deze rechtstreeks van cd op te laden, of is er geen kwaliteitsverschil door via usb op te laden?
    ik stel de vraag omdat ik merk dat in de laguna ( zonder harde schijf) een cd merkelijk zuiverder speelt dan de usb...wat een beetje zonde is van het sound system
    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Dat ligt niet aan de speler maar aan het formaat op de drager. MP3's (USB) hebben een merkelijk lagere kwaliteit dan originele cd's.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten

Hier vind ik hem ook leuk.

Sent from here
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Damn, die rode E9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Dafuq, dikke voor BMW ze!
                  Batterij van de sleutel is plat, blijkbaar moet ge dan een compleet nieuwe bestellen bij de dealer, voor een €180.
                  Al een chance dat ik nog een 2e sleutel heb, waarvan de batterij nog goed werkt.
                  mijn volvo sleutel laadt op terwijl ik er mee rij.
                  is nog handig!
                  mag enkel van tijd tot tijd niet vergeten met mijn reservesleutel te rijden.

Comment

• E9 is extreem lekker!

Comment

• Leuke nummerplaat ook, die E9 uit - gokje - 1973.
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        mijn volvo sleutel laadt op terwijl ik er mee rij.
                        is nog handig!
                        mag enkel van tijd tot tijd niet vergeten met mijn reservesleutel te rijden.
                        Ja bij m'n E81 ook ze.
                        Bij nader inzien laadt die zelfs ook op bij m'n E46, echter heb ik blijkbaar maar 1 sleutel die oplaadt, en de andere niet (die ik dus gebruikte). Dusja, gewoon de 'goeie' sleutel gebruiken nu
                        Al blijft het nog altijd idioot dat je dan de reserve niet kan openen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                          Ik hoop dat dit de beste plaats is om mijn vraag te stellen :

in de professional gps kan je muziek opslaan. Is het best om deze rechtstreeks van cd op te laden, of is er geen kwaliteitsverschil door via usb op te laden?
                          ik stel de vraag omdat ik merk dat in de laguna ( zonder harde schijf) een cd merkelijk zuiverder speelt dan de usb...wat een beetje zonde is van het sound system
                          Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Dat ligt niet aan de speler maar aan het formaat op de drager. MP3's (USB) hebben een merkelijk lagere kwaliteit dan originele cd's.
                          Wat hij zegt dus. Ligt aan het mp3 formaat. Zelfs een 384 mp3 zal nooit de volle sound van een originele cd hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Wat hij zegt dus. Ligt aan het mp3 formaat. Zelfs een 384 mp3 zal nooit de volle sound van een originele cd hebben.
                            Is er geen mogelijkheid om 1 op 1 over te zetten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                              Is er geen mogelijkheid om 1 op 1 over te zetten ?
                              Kijk naar het verschil in grootte tussen een bestand in Mp3 in WAV formaat... De manier waarop mp3 werkt, is via algoritmen het bestand kleiner maken door stukken (toonhoogten) weg te knippen. Zelfs de hoogste bitrate in mp3 is gecomprimeerd. WAV is zonder enige compressie dus veel groter als bestand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Kijk naar het verschil in grootte tussen een bestand in Mp3 in WAV formaat... De manier waarop mp3 werkt, is via algoritmen het bestand kleiner maken door stukken (toonhoogten) weg te knippen. Zelfs de hoogste bitrate in mp3 is gecomprimeerd. WAV is zonder enige compressie dus veel groter als bestand.
                                Inderdaad, denk dat je dan gemiddeld 25MB per liedje hebt. Uiteindelijk geen probleem, gegevensdragers zijn toch enorm groot tegenwoordig. Echter kan niet veel gerief WAV afspelen.
                                FLAC kan eventueel ook gebruikt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                  Ik hoop dat dit de beste plaats is om mijn vraag te stellen :

zoals hier gezegd mp3 laat bits eruit, dus daardoor kwaliteitsverlies

maar ook door een verschillende DAC kan er kwaliteitsverlies zijn,
                                  DAC is digital to analogue convertor
                                  als ik op mijn versterker thuis een CD beluister van een cd-speler of van pc in .WAV, klinkt verschillend, en dat ligt aan de DAC
                                  standaard zit er in meeste toestellen voor mp3/wav een minderwaardige DAC vind ik, terwijl in cd-spelers vaak een redelijk goede DAC zit (ik vind de DACs in cd-spelers minder "digitaal" klinken)

gasten die meer bezig zijn met muziek dan ik zeggen dat FLAC best klinkt (dus beter dan WAV), FLAC is een lichte vorm van compressie, teveel compressie is niet goed natuurlijk, maar het voordeel van iets minder Mb per minuut is dat het computertje het bestand vlotter kan lezen (of zoiets)

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Collega van mij heeft zijn 525iA E60 met 125.000 km laten overnemen door een handelaar voor €3000. Die laatste zijn dag was goed denk ik.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X