Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige wagen.
Die rode kleur op de foto, is het effectief dat mooie rood of ligt het aan de foto want de rode kleur van BMW die ik ken is van dat saaie tomatenrood.
Knappe velgen. Staan prachtig onder de wagen . Welke zijn het?
Thx. Ik vond m'n goesting niet bij de originele 19" BMW wielen. Ik kwam deze via google tegen en was meteen verkocht. Zijn Mak Luft wielen (zijn nog maar sinds feb '15 in omloop) en ze zijn specifiek ontworpen voor BMW's. Ook het design is een typisch BMW design. En dat ze de perfecte breedtes hebben (8 vooraan en 9 achteraan), deed me niet meer twijfelen.
De combinatie van de blauwe remklauwen met het rode exterieur vind ik wel minder.
Tsja, je moet er voor zijn. Ik hou wel van speciale en weinig vookomende combinaties, een rode met blauwe klauwen, je gaat er niet veel gaan tegenkomen. En dan nog eentje met sportpakket en de atypische alu raamlijsten, helemaal niet.
Prachtige wagen.
Die rode kleur op de foto, is het effectief dat mooie rood of ligt het aan de foto want de rode kleur van BMW die ik ken is van dat saaie tomatenrood.
Het is melbourne rood, een metallic kleur. Bij slecht, donker weer gaat die haast naar bordeaux. Bij felle zon krijgt de kleur zelfs een oranje tint, heel bizar.
je zou zo graag he, ook al omdat je niet - echt - zou liegen
Stel je voor dat ik dat zou doen. Een opzichtig M-pakketje, remmen,... op een vierpitter dieseltje is al een ongelooflijke zonde (...op dit forum, bij bepaalde leden alvast toch...), zo'n badge erop en ze overleven het helemaal niet meer.
Comment