Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 030.jpg
    Hond liep in de weg...
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• E60 M5, zowat de lelijkste uitlaten van alle M's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        E60 M5, zowat de lelijkste uitlaten van alle M's.
        Verklaar u nader

Comment

E60 M5, zowat de lelijkste uitlaten van alle M's.
          de hoofdprijs gaat toch naar de huidige m6 hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
            Verklaar u nader
            Ver naar de hoeken toe geplaatst en net iets te ver onder de bumper uit.

Comment

• Comment

• Deze heb ik nogal eens gezien. 😀

Sent from here
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Knappe velgen. Staan prachtig onder de wagen . Welke zijn het?
                  De combinatie van de blauwe remklauwen met het rode exterieur vind ik wel minder.

Comment

Ver naar de hoeken toe geplaatst en net iets te ver onder de bumper uit.
                    Klopt, niet echt over nagedacht door BMW.

Comment

• Prachtige wagen.
                      Die rode kleur op de foto, is het effectief dat mooie rood of ligt het aan de foto want de rode kleur van BMW die ik ken is van dat saaie tomatenrood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                        Knappe velgen. Staan prachtig onder de wagen . Welke zijn het?
                        Thx. Ik vond m'n goesting niet bij de originele 19" BMW wielen. Ik kwam deze via google tegen en was meteen verkocht. Zijn Mak Luft wielen (zijn nog maar sinds feb '15 in omloop) en ze zijn specifiek ontworpen voor BMW's. Ook het design is een typisch BMW design. En dat ze de perfecte breedtes hebben (8 vooraan en 9 achteraan), deed me niet meer twijfelen.

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                        De combinatie van de blauwe remklauwen met het rode exterieur vind ik wel minder.
                        Tsja, je moet er voor zijn. Ik hou wel van speciale en weinig vookomende combinaties, een rode met blauwe klauwen, je gaat er niet veel gaan tegenkomen. En dan nog eentje met sportpakket en de atypische alu raamlijsten, helemaal niet.

Comment

• Hé kijk, een 325d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
                            Prachtige wagen.
                            Die rode kleur op de foto, is het effectief dat mooie rood of ligt het aan de foto want de rode kleur van BMW die ik ken is van dat saaie tomatenrood.
                            Het is melbourne rood, een metallic kleur. Bij slecht, donker weer gaat die haast naar bordeaux. Bij felle zon krijgt de kleur zelfs een oranje tint, heel bizar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                              Hé kijk, een 325d

En dan lieg ik niet!

Comment

Ook het design is een typisch BMW design.
                                Inderdaad. Dacht eerst dat het zelfs een originele BMW velg was. Lijkt wat op die vijfspaaksvelg van het mSportpakket van de 7 (en de 5gt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                                  Inderdaad. Dacht eerst dat het zelfs een originele BMW velg was. Lijkt wat op die vijfspaaksvelg van het mSportpakket van de 7 (en de 5gt)
                                  Inderdaad. Maar doet mij vooral denken aan de optionele 19" 437M velg van de M3/M4.

Comment

En dan lieg ik niet!
                                    je zou zo graag he, ook al omdat je niet - echt - zou liegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      je zou zo graag he, ook al omdat je niet - echt - zou liegen
                                      Stel je voor dat ik dat zou doen. Een opzichtig M-pakketje, remmen,... op een vierpitter dieseltje is al een ongelooflijke zonde (...op dit forum, bij bepaalde leden alvast toch...), zo'n badge erop en ze overleven het helemaal niet meer.

Comment

• ik had er toen ook 320 op geplakt hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik had er toen ook 320 op geplakt hoor
                                          Op wat?

Comment

Working...
                                          X