Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Eigenlijk veel leuker dan de topless-versie !

Zoek de 7 verschillen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Iemand ervaring met deze shop? https://bmwshop.ekris.nl/
                      Nora!

Comment

• Comment

• Vanavond op Discovery Channel

Soms heb ik wel de indruk dat het allemaal snelsnelsnel moet en ze wel eens iets vergeten, maar toch leuk om naar te kijken...

Comment

• Weet er iemand of je via de officiële dealer Alpina velgen zou kunnen bestellen (bij aankoop van een nieuwe 4GC)? Of wat is de beste manier om dit aan te pakken?
                            Ik heb al zitten rondzoeken, maar geen duidelijk antwoord gevonden…
                            2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                              Weet er iemand of je via de officiële dealer Alpina velgen zou kunnen bestellen (bij aankoop van een nieuwe 4GC)? Of wat is de beste manier om dit aan te pakken?
                              Ik heb al zitten rondzoeken, maar geen duidelijk antwoord gevonden…
                              Hoor anders eens bij Monserez of Jean Michel Martin. Deze BMW dealers verkopen Alpina in BE dus die zullen misschien ook wel velgen verkopen.

Comment

• Inderdaad, gewoon bij JMM gaan horen.

Comment

• Vandaag de 3 verschillende modellen van de M50d gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Hoor anders eens bij Monserez of Jean Michel Martin. Deze BMW dealers verkopen Alpina in BE dus die zullen misschien ook wel velgen verkopen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Inderdaad, gewoon bij JMM gaan horen.
                                    Alright, thx, zal eens navraag doen. :-) 't Is es iets anders dan de standaard 442M velgen die iedereen pakt (al zou ik dan wel de bicolor nemen).
                                    2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Last edited by ; 24/05/2015, 10:32.

Comment

• M'n F20 heeft zo'n staggered M-sport velgen (17"), ik heb echter graag dezelfde maat banden voor als achter en non-runflat. Aanrader om gewoon voor en achter 225 non RFT banden te leggen, over de bredere velgen achteraan (nu 245)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          M'n F20 heeft zo'n staggered M-sport velgen (17"), ik heb echter graag dezelfde maat banden voor als achter en non-runflat. Aanrader om gewoon voor en achter 225 non RFT banden te leggen, over de bredere velgen achteraan (nu 245)?
                                          Lukt perfect.

Comment

Working...
                                          X