Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Snel wat foto's getrokken na het discreet markeren van containers met "bananen" voor het Antwerps uitgaansleven?

Ps: knap dat rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Snel wat foto's getrokken na het discreet markeren van containers met "bananen" voor het Antwerps uitgaansleven?
        Ssssst!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Is precies zo'n matchbokske met de doosjes er rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten

Schitterend!
            2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Van contrasten gesproken :

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten

Comment

• net als bij volvo zit de stekker toch op een afrijdbare plek

Niet alleen Audi en Tesla komen met een volledig elektrische SUV, ook BMW heeft een dergelijk model in de pijplijn. De fabrikant zou volgens het Duitse magazine Wirtschaftswoche de elektro-SUV onder het i-label op de markt brengen.

Comment

• klassieke 3 met prachtwielen

en m'n eerste ///m 2 at

Comment

• Comment

• hallo iedereen ik heb een probleem met mij bmw E 93 cabrio met dak gaat open en krijg hem niet terug dicht het is een electres of een hidrolise deffect denk ik
                            wie kan mij daar voor helpen groetjes

Comment

• Comment

• Ik ben opzoek naar een E90, nu zou ik er graag éen willen met angel eyes.
                                Nu ben ik is aan het rondzien geweest, en vind enkel E90's (BJ:'05 - '0 met angel eyes die xenon verlichting hebben.
                                Echter zag ik overlaatst een E90 (BJ:'09 - '12) die wel angel eyes had en toch over gewone halogeen koplampen beschikte.
                                Nu is mijn vraag, is halogeen koplampen met angel eyes standaard of een optie bij de E90's van '09 - '12? Of hoe zit dit juist?
                                Zou ik eventueel deze koplampen OEM kunnen kopen en in een E90 van '05 - '08 kunnen plaatsen?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupkee Bekijk Berichten
                                  Ik ben opzoek naar een E90, nu zou ik er graag éen willen met angel eyes.
                                  Nu ben ik is aan het rondzien geweest, en vind enkel E90's (BJ:'05 - '0 met angel eyes die xenon verlichting hebben.
                                  Echter zag ik overlaatst een E90 (BJ:'09 - '12) die wel angel eyes had en toch over gewone halogeen koplampen beschikte.
                                  Nu is mijn vraag, is halogeen koplampen met angel eyes standaard of een optie bij de E90's van '09 - '12? Of hoe zit dit juist?
                                  Zou ik eventueel deze koplampen OEM kunnen kopen en in een E90 van '05 - '08 kunnen plaatsen?

Alvast bedankt!
                                  Vanaf de facelift hadden ook niet-xenons de angel eyes. Weet nu niet of die een ander kleur hadden (meer geel ofzo)?

Comment

• Het moet niet altijd M Power zijn...

Comment

• Ik denk dat hij dat héél goed samenvat. Puur als daily drive heb je niets meer nodig dan dat.
                                      -

Comment

• Grappig hoe hij zegt dat hij maar eens een normale auto moet testen. In zoverre dat een 320d met M pakket en een hoop opties voor veel mensen "normaal" te noemen is.

Natuurlijk is een 320d zat snel genoeg voor onze wegen. Zelfs op de Autobahn moet hij niet onder doen.

Ik ben wel fan van zijn YouTube kanaal.

Comment

• kan't goed brengen, idd

Comment

Working...
                                          X