Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ps: knap dat rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenSnel wat foto's getrokken na het discreet markeren van containers met "bananen" voor het Antwerps uitgaansleven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
-
Comment
-
Ik ben opzoek naar een E90, nu zou ik er graag éen willen met angel eyes.
Nu ben ik is aan het rondzien geweest, en vind enkel E90's (BJ:'05 - '0 met angel eyes die xenon verlichting hebben.
Echter zag ik overlaatst een E90 (BJ:'09 - '12) die wel angel eyes had en toch over gewone halogeen koplampen beschikte.
Nu is mijn vraag, is halogeen koplampen met angel eyes standaard of een optie bij de E90's van '09 - '12? Of hoe zit dit juist?
Zou ik eventueel deze koplampen OEM kunnen kopen en in een E90 van '05 - '08 kunnen plaatsen?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupkee Bekijk BerichtenIk ben opzoek naar een E90, nu zou ik er graag éen willen met angel eyes.
Nu ben ik is aan het rondzien geweest, en vind enkel E90's (BJ:'05 - '0 met angel eyes die xenon verlichting hebben.
Echter zag ik overlaatst een E90 (BJ:'09 - '12) die wel angel eyes had en toch over gewone halogeen koplampen beschikte.
Nu is mijn vraag, is halogeen koplampen met angel eyes standaard of een optie bij de E90's van '09 - '12? Of hoe zit dit juist?
Zou ik eventueel deze koplampen OEM kunnen kopen en in een E90 van '05 - '08 kunnen plaatsen?
Alvast bedankt!
Comment
-
Grappig hoe hij zegt dat hij maar eens een normale auto moet testen. In zoverre dat een 320d met M pakket en een hoop opties voor veel mensen "normaal" te noemen is.
Natuurlijk is een 320d zat snel genoeg voor onze wegen. Zelfs op de Autobahn moet hij niet onder doen.
Ik ben wel fan van zijn YouTube kanaal.
Comment
Comment