Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Grappig hoe hij zegt dat hij maar eens een normale auto moet testen. In zoverre dat een 320d met M pakket en een hoop opties voor veel mensen "normaal" te noemen is.

Natuurlijk is een 320d zat snel genoeg voor onze wegen. Zelfs op de Autobahn moet hij niet onder doen.

Ik ben wel fan van zijn YouTube kanaal.
    Ja tov wat hij test is de 320d veruit de normaalste he
    Maar je kan het principe doortrekken naar elk merk natuurlijk.
    Het punt is feitelijk dat je met zoiets ook plezier kan beleven, ondanks het een I4 is en diesel verstookt.
    En dit kan volgens sommigen niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      kan't goed brengen, idd
      Z'n liefde voor auto's druipt er vanaf en hij heeft veel kennis over techniek en rijden op zich.

Heeft ook een aangename, rustige stem om naar te luisteren (no homo) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Z'n liefde voor auto's druipt er vanaf en hij heeft veel kennis over techniek en rijden op zich.

Heeft ook een aangename, rustige stem om naar te luisteren (no homo) .
        En hij brengt het met lekker wat sarcasme ipv politiek correct te zijn.
        Stuk van 220 in BE, moest toch even lachen

Comment

• goe gelachen, toch vind ik het ni fijn dat ze hier vlammen

Comment

• Gewoon tegen 200 door Haasrode

Comment

• Ochja, in GB krijgen ze de boetes toch niet zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                Ik denk dat hij dat héél goed samenvat. Puur als daily drive heb je niets meer nodig dan dat.
                Ik vertel hier al jaren haast het identieke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Het punt is feitelijk dat je met zoiets ook plezier kan beleven, ondanks het een I4 is en diesel verstookt.
                  En dit kan volgens sommigen niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Ik vertel hier al jaren haast het identieke.
                    Tijd voor een joetoeb kanaal!

Comment

• Het vervolgverhaal van de trillingen op de achteras.
                      Rechter cardanas uit balans/geplooid.
                      Wordt volgende week vervangen in waarborg.
                      Hopelijk is het op gelost.

Comment

• Comment

• Vet! ...Alleen de kleur vind ik op niks trekken.

Comment

• 335IX 10/2014 8200km

Passiman : Vibraties tussen 80 en 95kmh
                            "Polteren" tegenwoordig eigenlijk heel de tijd,morgen binnen bij BMW.

JMH: Laat eens weten of ze iets gevonden hebben, ik zal dit ook doen.
                            Maar misschien best onder BMW Lovers want ik wil DArtagnan zijn topic niet bezoedelen met dit probleem.

Gisteren auto terug gaan halen nadat ze het voor de 2de keer niet hebben kunnen herstellen. "Stand der Technik"
                            Is thans een bekend probleem als je wat rondleest op verschillende forums.
                            Maandag afspraak met verkoopsleider waar ik ga voorstellen om de verkoopovereenkomst teniet te doen.(Eerst zonder advocaat)

Dan heb ik nog een ander vraagje:

Auto heeft 10/2014 als eerste inschrijving...is echter in 10/2013 gebouwd,vinden jullie dit ok dat de verkoper dat niet vermeld heeft?

Last edited by Passiman; 27/06/2015, 13:56.
                            http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                              335IX 10/2014 8200km

Passiman : Vibraties tussen 80 en 95kmh
                              "Polteren" tegenwoordig eigenlijk heel de tijd,morgen binnen bij BMW.

JMH: Laat eens weten of ze iets gevonden hebben, ik zal dit ook doen.
                              Maar misschien best onder BMW Lovers want ik wil DArtagnan zijn topic niet bezoedelen met dit probleem.

Gisteren auto terug gaan halen nadat ze het voor de 2de keer niet hebben kunnen herstellen. "Stand der Technik"
                              Is thans een bekend probleem als je wat rondleest op verschillende forums.
                              Maandag afspraak met verkoopsleider waar ik ga voorstellen om de verkoopovereenkomst teniet te doen.(Eerst zonder advocaat)

Dan heb ik nog een ander vraagje:

Auto heeft 10/2014 als eerste inschrijving...is echter in 10/2013 gebouwd,vinden jullie dit ok dat de verkoper dat niet vermeld heeft?

Verkoopovereenkomst te niet doen zal vermoedelijk niet nodig zijn, ze zullen nog wel eens goed zoeken in het atelier als je met dat voorstel afkomt

Was het een stockwagen of een premium selection? En zolang de verkoper het niet verzwegen heeft, moet hij hier ook niet expliciet op wijzen bij de verkoop vind ik.

En waar heb je de productiedatum gevonden? In de wagen? Op de aankoopfactuur? Of elders?

Comment

• hoikes,vraagje ik heb nieuwe grils besteld voor men bmw 6
                                deze zijn toe gekomen nu heb ik geprobeerd om de oude te verwijderen dit lukt mij niet geeft er hier iemand dit ook gedaan
                                graag een reaxtie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                  Verkoopovereenkomst te niet doen zal vermoedelijk niet nodig zijn, ze zullen nog wel eens goed zoeken in het atelier als je met dat voorstel afkomt

Was het een stockwagen of een premium selection? En zolang de verkoper het niet verzwegen heeft, moet hij hier ook niet expliciet op wijzen bij de verkoop vind ik.

En waar heb je de productiedatum gevonden? In de wagen? Op de aankoopfactuur? Of elders?

Ik weet ik vroeg naar het bouwjaar van de auto,verkoper zei toen dat 1ste inschrijving 10/2014 was,ik had toen idd beter moeten opletten...
                                  http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Tijdje geleden kwam een kameraad van me een BMW tegen die 3 rode lijntjes in zijn nieren had. Blijkbaar heeft het een speciale betekenis. Is hier iemand van op de hoogte? Heeft het iets met de racerij te maken?
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Tijdje geleden kwam een kameraad van me een BMW tegen die 3 rode lijntjes in zijn nieren had. Blijkbaar heeft het een speciale betekenis. Is hier iemand van op de hoogte? Heeft het iets met de racerij te maken?
                                      Dat die spijltjes de M-kleurtjes hebben zie ik ooit. Maar drie rode lijntjes? Nog nooit gezien. Misschien selfmade?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten

Foto's van meeting van vandaag in Gent.
                                        Ken je de eigenaar van deze? Die is me op de N16 voorbijgevlamd in het optrekken. Die sound is
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          Ken je de eigenaar van deze? Die is me op de N16 voorbijgevlamd in het optrekken. Die sound is
                                          Wannes. Zat hier vroeger op 't forum.

Comment

Working...
                                          X