Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 328i is het nieuwe wapen van de snelwegpolitie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      BMW 328i is het nieuwe wapen van de snelwegpolitie

Kan wel een ander kleurke gebruiken :p

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• De bestickering van de bumpers is echt lelijk gedaan, dan was dat met de oudere auto's toch wel mooier / beter, zo volledig oranje, niet zo in stukjes.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          De bestickering van de bumpers is echt lelijk gedaan, dan was dat met de oudere auto's toch wel mooier / beter, zo volledig oranje, niet zo in stukjes.
          Is bewust zo gedaan omdat het beter opvalt 's nachts. De oranje delen weerkaatsen het licht op een andere manier dan de witte delen dus je zal al vanop grote afstand kunnen zien dat er een speciaal voertuig stilstaat.

Comment

• Als dat maar niet in de fik gaat al dat oranje

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Is bewust zo gedaan omdat het beter opvalt 's nachts. De oranje delen weerkaatsen het licht op een andere manier dan de witte delen dus je zal al vanop grote afstand kunnen zien dat er een speciaal voertuig stilstaat.
              Dan is de witte reflecterende lijn over de rode bumper zoals bij de Volvo's, Audi's en sommige VW's veel beter zichtbaar dan de gewone witte bumper bij deze BMW's.
              Het lijkt gewoon of de bestickering door een stel kleuters ontworpen is.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Dan is de witte reflecterende lijn over de rode bumper zoals bij de Volvo's, Audi's en sommige VW's veel beter zichtbaar dan de gewone witte bumper bij deze BMW's.
                Het lijkt gewoon of de bestickering door een stel kleuters ontworpen is.
                Jongen, dat heeft zijn redenen wel hoor... .
                Over waarom het in stukken gedaan is, is heus wel nagedacht. En de mate van zichtbaarheid zal ook niet meteen een problem zijn.

Comment

• t zijn nu stickers terwijl het vroeger een complete gespoten bumper was.

een compleet deel gaat ook reflecteren als 1 grote vlek. door die kleinere stukjes, krijg je verschillende deeltjes reflectie waardoor het idd beter opvalt. het is niet de bedoeling om maximaal licht terug te sturen, maar om 'opvallend' te zijn

Comment

• Misschien was het budget op en hebben ze de restjes van de vorige jaren gebruikt ?

Comment

• Comment

• Comment

• Uit de oude doos :

Comment

• Comment

• Comment

• Iemand een advies?
                                hoe goed is het te doen met bmw 535d E60 met boven 250.000 km?
                                Ik overweeg 1 te kopen vanaf 2006, maar gisteren flinke discussie gehad met mijn oom dat bmw's veel dure problemen kent.
                                Zou volgens hem beter een audi A6 kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk Berichten
                                  Iemand een advies?
                                  Ik overweeg 1 te kopen vanaf 2006, maar gisteren flinke discussie gehad met mijn oom dat bmw's veel dure problemen kent.
                                  Ik zou het niet doen. Ook geen audi met +250.000km. Maar dat is mijn mening.

Comment

• Pfl E6x zou ik zowiso vermijden, zeker me die km standen.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk Berichten
                                      Iemand een advies?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Ik zou het niet doen. Ook geen audi met +250.000km. Maar dat is mijn mening.
                                      En als ik een ander motorblok inzet (gevonden met 75.000 km)?
                                      zal de problemen niet alleen bij motor liggen maar ook rondom boven 250.000 km?

Comment

• E6X is geen goede reeks geweest, ik zou er afblijven. Dan beter een E39, dat was nog kwaliteit.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                          E6X is geen goede reeks geweest, ik zou er afblijven. Dan beter een E39, dat was nog kwaliteit.
                                          Dus ik kan het beter helemaal vergeten als ik geen serieuze kosten wil gaan maken?
                                          Welke alternatief raad u mij aan?
                                          E39 is me net te oud....

Comment

Working...
                                          X