Een E39 is gemaakt tot 2004 dacht ik. Das maar 2jr verschil met de E60 die je in gedachten hebt, en een E39 is een veel betere auto en ook mooier interieur. Maar das persoonlijk natuurlijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW Lovers
En wat is er dan mis met die E6x reeks?
Waarom/hoe is die minder dan de E39?
Ik lees dat hier drie keer maar niemand zegt waarom...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk BerichtenEn als ik een ander motorblok inzet (gevonden met 75.000 km)?
zal de problemen niet alleen bij motor liggen maar ook rondom boven 250.000 km?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEn wat is er dan mis met die E6x reeks?
Waarom/hoe is die minder dan de E39?
Ik lees dat hier drie keer maar niemand zegt waarom...
Toen de nieuwe 5 reeks F10 uit kwam, was die minder goed dan de E6x. En nu plots trekt die precies ook op niet veel.
Comment
-
De eerste E6x hadden wat last van kinderziektes. Maar degene die nu nog rondrijden, zullen die problemen al lang gehad hebben. 't Is al een oudere wagen natuurlijk, dus een onverwacht probleem (van een slijtageonderdeel bijvoorbeeld) kan altijd de kop opsteken.
Persoonlijk zou ik de facelift kiezen omdat die een knapper interieur heeft en enkele nieuwe opties tegenover de pre LCI. Een gekend probleem bij de tourings is wel de kabelboom in de koffer die kapot gaat. Denk dat het ongeveer €700 kost om het bij een dealer te laten repareren. Maar wederom, al veel wagens hebben dat probleem gehad en het kan al gebeurd zijn bij de wagen die je op het oog hebt.
Comment
-
Copy/paste uit ander topic :
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenE61 heeft al wat meer kwalen dan een E60: waterinsijpeling in de koffer --> €€€, kabelbreuk koffer --> €€€, panodak defect ---> €€€, enz.
Voor de rest mag je toch een redelijke spaarpot achter de hand houden. Dit waren ooit de top off the line modellen en dus veel dure onderdelen. Als er iets defect gaat zal het helaas nooit goedkoop zijn. Wat je bij een dergelijke km-stand zeker mag incalculeren: stukken aan de ophanging achteraan (luchtvering), koppelomvormer, mogelijks problemen met de turbosturing, egr-koeler, DPF,...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
al wat ouder E28 project : M5 CSL door Kinnby
Comment
-
Hoe tijden veranderen : BMW vs. Mercedes Benz
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenHoe tijden veranderen : BMW vs. Mercedes Benz
Coole plaat:
635csi, wss van BMW Dejonckheere in Roeselare (Z-platen + grote sticker op de achterruit)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Aantrekkelijk ziet ie d'er niet meteen uit...
BMW 2002 Turbo - Motor
Angebot · Anzeige-Nr. 11668 vom 24.01.2014 · 1577-mal angesehen
zerlegt !
Originalmotor aus meinem bekannten Le Mans - High Speed mit jetzt über 1000 PS !
Motorenteile können auch in verbesserter Version erworben werden .
Serienleistung bei ca. 0,6 bar = ca. 170 PS
Dieser Motor wurde von mir persönlich am Ende der 70er Jahre mit 0,9 bar gefahren , was einer Leistung von satten über 230 PS entspricht !
Die sehr seltene , ladedruckgeregelte Kugelfischer - Turbo - Einspritzpumpe ist neuwertig .
Neuer , verbesserter Turbolader ( KKK - K 27 ) geeignet bis ca. 400 PS .
Das \\\\\\\"11er Abgasgehäuse\\\\\\\" ist für ein gutes Ansprechen im unteren Drehzahlbereich und macht das Auto gut fahrbar .
Dieser Ladertyp wird auch beim Alpina B7 S und beim Turboporsche der damaligen Jahre verwendet !
Ein Triebwerk welches im 02 für angemessenen , guten Vortrieb sorgt .
Eine billige Lösung um echte 230 PS zu fahren .
Bei angepaßter Übersetzung und Serienbereifung wird der 02 bis zu knapp 250 km/h schnell !
V.B. für dieses recht seltene Triebwerk 10.000 Euro
Link : http://marktplatz.bmw-02-club.de/showad.php?adid=11668Last edited by Soul; 18/10/2015, 19:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenal wat ouder E28 project : M5 CSL door Kinnby
Comment
Comment