Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop pagina 335
Comment
-
Die stoute Russen.
Интернет-магазин шин и дисков AUTO-LEGION.RU: купить литые колесные диски replica, сделать шиномонтаж, автомобильные летние шины, зимние шины и диски, кованые диски, авто шины с доставкой, шипованные импортные шины, подбор и продажа зимних и летних шин, автомобильных литых дисков, зимние автошины и хромированные кованные диски со склада, каталог и покупка шин, внедорожные шины зимние нешипованные, продажа автодисков и автошин для внедорожников, колесных дисков
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengetrokken uit...een echte taxi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, ja, jaaa!
en een stuk betere koplampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
De wat slap aanvoelende ophanging van m'n F31 stoort me licht. Ik zou 'm graag een fractie strakker hebben en iets lager mag eventueel ook. Daarom dacht ik aan de M Performance ophanging, die zou 1 cm lager komen dan de M-ophanging en iets strakker zijn. iemand ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe wat slap aanvoelende ophanging van m'n F31 stoort me licht. Ik zou 'm graag een fractie strakker hebben en iets lager mag eventueel ook. Daarom dacht ik aan de M Performance ophanging, die zou 1 cm lager komen dan de M-ophanging en iets strakker zijn. iemand ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLijkt me nogal duur. Waarom geen kw set bv?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie verlagen wat teveel vrees 'k. En wat bij de keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDie zijn regelbaar en je krijgt zo een attest dacht ik. Tenzij je voor OEM wil gaan, dat begrijp ik uiteraard ten volle.
Zou een fractie strakker en lager mogen zijn.
Misschien toch Eibach pro veertjes. Achteraan 25 mm verlaging, vooraan 25 tot 30 mm. Tegenover M-ophanging 15 tot 20 mm.
Comment
-
....Of H&R, 'slechts' 10/15 mm tegenover M-ophanging.
Comment
-
Zou je dempers (op termijn, of als het nog niet strak genoeg is) ook willen vervangen?
Indien ja => Bilstein B12 Pro-Kit. Kan je starten met de Eibach veren, en later nog de dempers vervangen als het strakker mag, zodat je aan de B12 Pro-Kit komt.
Indien nee => H&R.
Zo zou ik het toch doen.
Comment
Comment