Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
    Nog een prachtige one-off, imo grote schande dat die nooit gecommericaliseerd is samen met de M3 Compact.
    Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
    Zeker die kont, amai...

[ATTACH=CONFIG]110110[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]110111[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]110112[/ATTACH]

Waar zouden deze one offs staan? Moet zalig zijn om te bezoeken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
      Waar zouden deze one offs staan? Moet zalig zijn om te bezoeken...
      In Garching (niet ver van München).

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Zijn er hier toevallig mensen die weten welke afmetingen de koffer van een E91 heeft?

volgens autoweek is dat 460ltr en zou dus 50 ltr meer moeten zijn dan mijn E39.

Maar in de E91 zitten bobbels ter hoogte van de achterwielen terwijl in een E39 dat een mooie rechthoekige bak is.
        BMW X5 45e

Comment

• beletterde 730ld

Comment

• Aangezien Jakkel z'n topic blijkbaar weg is, zal ik het hier maar posten.
            Speciaal voor jou dus Jakkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Zijn er hier toevallig mensen die weten welke afmetingen de koffer van een E91 heeft?

volgens autoweek is dat 460ltr en zou dus 50 ltr meer moeten zijn dan mijn E39.

Maar in de E91 zitten bobbels ter hoogte van de achterwielen terwijl in een E39 dat een mooie rechthoekige bak is.
              460 liter klopt. Volgens mij is daar ook wel de ruimte onder de koffervloer bij inbegrepen (bij de E39 weet ik niet).
              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Ben gaan testen, tis te klein .
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Aangezien Jakkel z'n topic blijkbaar weg is, zal ik het hier maar posten.
                  Speciaal voor jou dus Jakkel

En ik zie dat hun testexemplaar een automaat is én een M-sportpakket heeft. Dan is het helemaal een winnaar hé!!

Dat verdient een nieuw onderschrift!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    En ik zie dat hun testexemplaar een automaat is én een M-sportpakket heeft. Dan is het helemaal een winnaar hé!!

Comment

En getinte ramen achteraan!

Comment

Tja, de motorkeuze kan ik beamen. Maar stop die toch maar in een 4 GC
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          En getinte ramen achteraan!
                          'T is bijna een kopie van uw kar, al moet gij weer compenseren met 2 cylinders extra

Comment

• En dat gezever van 10 naar 2 moet ik eigenlijk niet horen. Enkel de winnaar telt!

Comment

En dat gezever van 10 naar 2 moet ik eigenlijk niet horen. Enkel de winnaar telt!

Chris Harris heeft ook filmpje gemaakt over 320d. Was heel lovend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Chris Harris heeft ook filmpje gemaakt over 320d. Was heel lovend.
                                Inderdaad, en ook al eentje met het sublieme M-sportpakket!

Comment

Inderdaad, en ook al eentje met het sublieme M-sportpakket!

Dat maakt het allemaal een échte bmw!

Comment

• En zo doet de 320d de Freude am Fahren merkslogan alle eer aan!

Comment

• letterkesverschil, meer niet...rijplezier is onbecijferbaar

Comment

• Heel recente die Alpina. Nieuwe nummerplaat en FL F31. Ik krijg alleen geen zicht op die grote vier uitlaten van zo'n Alpina, die dan ook nog eens ver naar buiten staan.

Comment

• Dat valt minder op als ze zwart geroet zijn.

Comment

Working...
                                          X