Oorspronkelijk geplaatst door Titleist
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKan je die veren met de adaptieve ophanging combineren? Volgens m'n dealer dus niet?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenNormaal wel, adaptieve ophanging is gewoon de dempers die aangepast worden naarmate de stand. Heeft opzich niets met de veren te zien.
Noobs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten@Jakkel: Ja, op gebied van koetswerkaankleding vind ik Alpina eigenlijk wat ouwbakken, een gemodificeerd M-pakket bijv. zou beter in deze tijd passen, dan zouden de uitlaten waarschijnlijk ook beter uitkomen.
Comment
-
FAST BMW 325 E30 with 3.0 Engine, Side Pipe, Sequential Gearbox, onboard St-Ursanne - Les Rangiers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeel recente die Alpina. Nieuwe nummerplaat en FL F31. Ik krijg alleen geen zicht op die grote vier uitlaten van zo'n Alpina, die dan ook nog eens ver naar buiten staan.
2 ovalen pijpen a la RS5 bv waren misschien beter geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten@Jakkel: Ja, op gebied van koetswerkaankleding vind ik Alpina eigenlijk wat ouwbakken, een gemodificeerd M-pakket bijv. zou beter in deze tijd passen, dan zouden de uitlaten waarschijnlijk ook beter uitkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDeel je mening wel, anderzijds krijg ik het gevoel 'Het is een Alpina, die komt ermee weg'.
2 ovalen pijpen a la RS5 bv waren misschien beter geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie uitlaat is inderdaad typisch voor de Alpina, en daardoor klopt het uiteraard wel. Maar enkel op het uiterlijk afgaande: de buizen zijn net iets te groot, ze steken net iets te ver onder de bumper uit en ze staan net iets te ver uit elkaar. Bij de M3/M4 is dat veel beter geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenDus met andere woorden : die uitlaten trekken op niks ?
Die Van AC Schnitzer, die vind ik wel echt p niks trekken.
Last edited by Jakkel; 19/12/2015, 17:02.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenIs er een manier om aan het exterieur verschil te zien tussen een 425d, 428i en 430d aan de buitenkant? Heb deze week een paar sprints gedaan tegen een 4 coupe met 2 uitlaatjes links(standaard) en ik was iets sneller.
Met wa rijd je zelf ?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Het was een 4 coupe, er is nog geen facelift. Heeft een 425d dan maar 1 uitlaat? Ik heb een 428i met m perf. Uitlaat. Het viel me gwn op dat ik er toch op mijn gemak voorbij kroop en vroeg me af als ik sneller zou zijn dan een 430d of gwn sneller dan een 428i met mijn andere uitlaat, wat normaal het verschil niet zou mogen geven. Daarom dacht ik mss 425d?
Comment
Comment