Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    Dat valt minder op als ze zwart geroet zijn.
    Oh yeah! Een coole 'DPF delete'!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Kan je die veren met de adaptieve ophanging combineren? Volgens m'n dealer dus niet?
      Normaal wel, adaptieve ophanging is gewoon de dempers die aangepast worden naarmate de stand. Heeft opzich niets met de veren te zien.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

      1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

      2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

      2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Normaal wel, adaptieve ophanging is gewoon de dempers die aangepast worden naarmate de stand. Heeft opzich niets met de veren te zien.
        De stealer beweerde dat die veren zelfs de auto niet lager zouden leggen lol.

        Noobs.

        Comment


        • Hoe vaak dat ge bij een dealer te horen krijgt dat iets niet mogelijk is.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

          1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

          2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

          2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

          Comment


          • @Jakkel: Ja, op gebied van koetswerkaankleding vind ik Alpina eigenlijk wat ouwbakken, een gemodificeerd M-pakket bijv. zou beter in deze tijd passen, dan zouden de uitlaten waarschijnlijk ook beter uitkomen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
              @Jakkel: Ja, op gebied van koetswerkaankleding vind ik Alpina eigenlijk wat ouwbakken, een gemodificeerd M-pakket bijv. zou beter in deze tijd passen, dan zouden de uitlaten waarschijnlijk ook beter uitkomen.
              Ik ben eigenlijk van haast geen enkele BMW tuning fan. Het is er allemaal net wat over vind ik. M Performance valt dan nog mee, alhoewel die diffuser achteraan op de F30 ook niet echt super is.

              Comment


              • FAST BMW 325 E30 with 3.0 Engine, Side Pipe, Sequential Gearbox, onboard St-Ursanne - Les Rangiers

                Comment


                • Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Heel recente die Alpina. Nieuwe nummerplaat en FL F31. Ik krijg alleen geen zicht op die grote vier uitlaten van zo'n Alpina, die dan ook nog eens ver naar buiten staan.
                    Deel je mening wel, anderzijds krijg ik het gevoel 'Het is een Alpina, die komt ermee weg'.
                    2 ovalen pijpen a la RS5 bv waren misschien beter geweest.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
                      @Jakkel: Ja, op gebied van koetswerkaankleding vind ik Alpina eigenlijk wat ouwbakken, een gemodificeerd M-pakket bijv. zou beter in deze tijd passen, dan zouden de uitlaten waarschijnlijk ook beter uitkomen.
                      Net niet vind ik. Een Alpina koop je als je iets discreet wil (in mijn ogen toch). De bodykit is inderdaad al wat klassieker ondertussen. Nu ja, de uitlaat is nu wel het enige dat minder discreet is

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        Deel je mening wel, anderzijds krijg ik het gevoel 'Het is een Alpina, die komt ermee weg'.
                        2 ovalen pijpen a la RS5 bv waren misschien beter geweest.
                        Die uitlaat is inderdaad typisch voor de Alpina, en daardoor klopt het uiteraard wel. Maar enkel op het uiterlijk afgaande: de buizen zijn net iets te groot, ze steken net iets te ver onder de bumper uit en ze staan net iets te ver uit elkaar. Bij de M3/M4 is dat veel beter geslaagd.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Die uitlaat is inderdaad typisch voor de Alpina, en daardoor klopt het uiteraard wel. Maar enkel op het uiterlijk afgaande: de buizen zijn net iets te groot, ze steken net iets te ver onder de bumper uit en ze staan net iets te ver uit elkaar. Bij de M3/M4 is dat veel beter geslaagd.
                          Dus met andere woorden : die uitlaten trekken op niks ?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            Dus met andere woorden : die uitlaten trekken op niks ?
                            Op niks trekken zou ik niet meteen zeggen.

                            Die Van AC Schnitzer, die vind ik wel echt p niks trekken.

                            Last edited by Jakkel; 19/12/2015, 17:02.

                            Comment


                            • ik was ook geen fan van de 4-kante dingen op amg, maar rond lijkt mij ook idd verouderd, mode is een raar beest

                              Comment


                              • Is er een manier om aan het exterieur verschil te zien tussen een 425d, 428i en 430d aan de buitenkant? Heb deze week een paar sprints gedaan tegen een 4 coupe met 2 uitlaatjes links(standaard) en ik was iets sneller.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  Is er een manier om aan het exterieur verschil te zien tussen een 425d, 428i en 430d aan de buitenkant? Heb deze week een paar sprints gedaan tegen een 4 coupe met 2 uitlaatjes links(standaard) en ik was iets sneller.
                                  28i en 30d pre facelift normaal de enige met dubbele.. Sinds de facelift allemaal dubbele...

                                  Met wa rijd je zelf ?
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

                                  Comment


                                  • Het was een 4 coupe, er is nog geen facelift. Heeft een 425d dan maar 1 uitlaat? Ik heb een 428i met m perf. Uitlaat. Het viel me gwn op dat ik er toch op mijn gemak voorbij kroop en vroeg me af als ik sneller zou zijn dan een 430d of gwn sneller dan een 428i met mijn andere uitlaat, wat normaal het verschil niet zou mogen geven. Daarom dacht ik mss 425d?

                                    Comment


                                    • Of een 420 waar een dubbel pijpje opgestoken is. Mijn E82 120i heeft ook een andere demper met 2 pijpjes.

                                      Comment


                                      • Kan maar het verschil is veel groter met een 20d. En het waren alleszins de standaard dubbele pijpjes van de 4 reeks zoals een standaard 428i.geen aftermarket of m uitlaatstuklen. Is de vorm v pijpjes anders tss een 25d 28i of 30d?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X