Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    Kan maar het verschil is veel groter met een 20d. En het waren alleszins de standaard dubbele pijpjes van de 4 reeks zoals een standaard 428i.geen aftermarket of m uitlaatstuklen. Is de vorm v pijpjes anders tss een 25d 28i of 30d?
    Niet opvallend verschillend. Jakkel heeft een 20d met de dubbele uitlaat M Performance stukken en dat scheelt op het zicht amper van die van de 30d.

De nieuwe LCI hebben standaard dubbele vanaf de 20d.
    Last edited by ; 20/12/2015, 22:33.

Comment

• Een pk-geoptimaliseerde 420D of 425D?
      Denk dan eerder aan een 420D want met een 425D zit je algauw aan 280 pk, wat toch een 35pk meer is dan een 428i + het niet onaanzienlijke koppel, die pak je dan zomaar niet.
      Last edited by JMM; 21/12/2015, 00:30.

Comment

• Standaard 28i blok is 'trager' dan een 30d. Kan ook altijd zijn dat die 'andere' gewoon rustig vertrok ?
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Niet opvallend verschillend. Jakkel heeft een 20d met de dubbele uitlaat M Performance stukken en dat scheelt op het zicht amper van die van de 30d.

De nieuwe LCI hebben standaard dubbele vanaf de 20d.
          Ik heb geen performance stukken. Is een sierstuk van skytune. En een iets of wat 'kenner' ziet onmiddellijk het verschil met de originele dubbele uitlaten.

Comment

• Dubbele uitlaten bij de 4 zijn allemaal dezelfde. De 4 heeft standaard een dubbele uitlaat vanaf 20d en 20i.
            De tijd dat je kan zien aan de uitlaat wat er precies onder de kap ligt bij BMW is al heel lang voorbij. Daarbij komt nog dat er zoiets als chiptuning bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Ik heb geen performance stukken. Is een sierstuk van skytune. En een iets of wat 'kenner' ziet onmiddellijk het verschil met de originele dubbele uitlaten.
              Ik heb gefaald.

Comment

Ik heb gefaald.

Wat vooral kenmerkend is aan de originele uitlaten, zijn de dubbelwandige sierstukken, en de eerder bescheiden diameters.

Comment

• Dit is iets minder discreet...

Comment

Dit is iets minder discreet...

Een stage 3 318d?

Comment

De nieuwe LCI
                      No such thing (yet), toch?
                      Er is toch enkel de switch naar de nieuwe 4-cilinder dieselmotor (van N47 naar B47) geweest ergens rond mei dit jaar?
                      Op een echte facelift is het nog wel even wachten denk ik, de 4-reeks is pas uit van eind 2013.
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Dubbele uitlaten bij de 4 zijn allemaal dezelfde. De 4 heeft standaard een dubbele uitlaat vanaf 20d en 20i.
                        De tijd dat je kan zien aan de uitlaat wat er precies onder de kap ligt bij BMW is al heel lang voorbij. Daarbij komt nog dat er zoiets als chiptuning bestaat.
                        De 420i heeft nog steeds een enkel pijpje. De 420d komt nog maar enkele maanden met een dubbel pijpje. Ik denk dat ze bij de lancering van de F30 LCI overgestapt zijn naar een dubbel pijpje bij de 420d maar dat ben ik niet 100% zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          No such thing (yet), toch?
                          Er is toch enkel de switch naar de nieuwe 4-cilinder dieselmotor (van N47 naar B47) geweest ergens rond mei dit jaar?
                          Op een echte facelift is het nog wel even wachten denk ik, de 4-reeks is pas uit van eind 2013.
                          De LCI rijdt al rond. Te herkennen aan andere vorm Light units vooraan. Langwerpige led pinkers voor en achter.

Comment

De LCI rijdt al rond. Te herkennen aan andere vorm Light units vooraan. Langwerpige led pinkers voor en achter.
                            Aha, I stand corrected.

Toch denk ik dat die dubbele uitlaat er gekomen is met de invoering van de B47 motor, begin dit jaar op de Coupé, rond mei/juni op de Cabrio en GranCoupé.
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              De 420i heeft nog steeds een enkel pijpje. De 420d komt nog maar enkele maanden met een dubbel pijpje. Ik denk dat ze bij de lancering van de F30 LCI overgestapt zijn naar een dubbel pijpje bij de 420d maar dat ben ik niet 100% zeker.
                              Je hebt gelijk. Met de facelift (bij de 3) dacht ik dat alle 20d en 20i 'recht' op een dubbele hadden. Blijkbaar is dat zo, enkel de 420i heeft nog een enkele. Wel raar, want het is identiek dezelfde motor en Pk's als in de 320i, die wel een dubbele heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                Aha, I stand corrected.

Toch denk ik dat die dubbele uitlaat er gekomen is met de invoering van de B47 motor, begin dit jaar op de Coupé, rond mei/juni op de Cabrio en GranCoupé.
                                316d, 318d, en 418d zijn ook B47, die hebben een enkele.

Comment

Een stage 3 318d?
                                  Nee, heeft door een Corvette op z'n doos gekregen en wil nu iets compenseren.

Comment

• E46 - pandem body kit

Comment

• Zit er lekker uit, niets mis mee.

Comment

• OST – Ostschweizer Fachhochschule: Zukunftsorientierte Studiengänge, Forschung und Weiterbildung an den Standorten Buchs, Rapperswil und St.Gallen.
                                        http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Comment

Working...
                                          X