Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Dat is zo'n prachtige kleur he!!
    Ik ben helemaal niet voo rzilvergrijs en al helemaal niet voor blauw maar een tijd geleden stond er een M4 Cabrio buiten bij Centrauto in Malle en ik was meteen verliefd op dat Silverstone II!!!
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Is ook een van mijn lievelingskleuren

Comment

• Zilverkleurige metallic lakken zijn altijd juist. Het is discreet en de koetswerklijnen komen altijd mooi tot uiting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Zilverkleurige metallic lakken zijn altijd juist. Het is discreet en de koetswerklijnen komen altijd mooi tot uiting.
          Da's wel waar maar ik vind ze doorgaans zielloos en saai, nog saaier dan zwart.
          Maar deze dus niet!
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Zilverkleurige metallic lakken zijn altijd juist. Het is discreet en de koetswerklijnen komen altijd mooi tot uiting.
            Volledig mee eens!
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Zalig

BMW X5 45e

Comment

• Comment

• .

.

Comment

• Weet er iemand welk model er op het autosalon in de closed room zal staan? Of is deze er niet dit jaar?

Comment

• 2002ti

Comment

• Dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Dat is zo'n prachtige kleur he!!
                          Ik ben helemaal niet voo rzilvergrijs en al helemaal niet voor blauw maar een tijd geleden stond er een M4 Cabrio buiten bij Centrauto in Malle en ik was meteen verliefd op dat Silverstone II!!!
                          wel een opvallend kleurverschil tussen achterbumper en het plaatwerk boven het achterste wiel.

Comment

• is een goedkoop telefooncamera, die kiest soms zelfs zijn kleurschakeringen

(en soms zijn details gewoon weg zoals bvb de wettelijke zegel op een nr-plaat)

Comment

• .

.

Comment

• .

.

Comment

• even science proves jakkel is an asshole
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    even science proves jakkel is an asshole
                                    Ik ben al blij dat ik niet de enigste asshole ben!

Comment

• het zou me niet verwonderen moest HLN er nog een artikel over schrijven met die link als betrouwbare bron
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        het zou me niet verwonderen moest HLN er nog een artikel over schrijven met die link als betrouwbare bron
                                        Was net hetzelfde aan het denken na het lezen

Comment

Working...
                                        X