Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OEM stempeltje en made in china?

Comment

• Idd niet kunnen dit. Toeval zeker? Heb bij mijn F10 met 55k wel nog niets voorgehad, nog geen enkele slijtage te zien, en ook geen kraakje. Dat was in mijn E90 3reeks wel anders. Plastiek afpellen vanaf 40k enz... Dat was pas rommel.
      Die Bangle E60 was dan weer niet om aan te zien
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Dat ziet er mij eerder losgetrokken uit dan kapot gerammeld.

Comment

• Reden waarom ik geen BMW meer moest hebben, huidige kar heeft nu 140k en alles zit tenminste nog vast, geen rammeltjes, allemaal als nieuw. Sure, niet zo spannend om te rijden, maar tenminste wel kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Reden waarom ik geen BMW meer moest hebben, huidige kar heeft nu 140k en alles zit tenminste nog vast, geen rammeltjes, allemaal als nieuw. Sure, niet zo spannend om te rijden, maar tenminste wel kwaliteit.
            Klopt, ik heb een E46 met 150k en die hangt super aaneen. Dat wil niet zeggen dat alle nieuwe rommel zijn, zoals je al kon lezen. Wel een goed excuus om geen nieuwe te moeten kopen
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Mijn E39 en E46's waren de meeste solide BMW's die ik ooit gehad heb.. alles daarna...
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Klopt, ik heb een E46 met 150k en die hangt super aaneen. Dat wil niet zeggen dat alle nieuwe rommel zijn, zoals je al kon lezen. Wel een goed excuus om geen nieuwe te moeten kopen
                Ale 6 min geduurt eer er ene toehapte

Comment

mijn oren begonnen ook te tuten
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ik zat nog te denken ! Trololololol hahaha

Trolpostje van intr3xOr he
                    Last edited by order66; 03/06/2016, 10:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                      Ik zat nog te denken ! Trololololol hahaha
                      Een beetje
                      M'n 330i was zat ook wel stevig in elkaar, had op dat jaar maar 1 keer kraakske en was gewoon van versleten raamrubbers. En dat op een beenharde KW Variant 2.
                      E81 had wel serieuze kraak in dashboard zitten bij slechtere wegen, hebben ze nooit weggekregen. E46 voelde degelijker aan dan de E81.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        mijn oren begonnen ook te tuten
                        Haha, nu om eerlijk te zijn, V70 zit ook wel stevig en kwaliteitsvol in elkaar imho.

Comment

• Knor knor

Comment

Een beetje
                            M'n 330i was zat ook wel stevig in elkaar, had op dat jaar maar 1 keer kraakske en was gewoon van versleten raamrubbers. En dat op een beenharde KW Variant 2.
                            E81 had wel serieuze kraak in dashboard zitten bij slechtere wegen, hebben ze nooit weggekregen. E46 voelde degelijker aan dan de E81.
                            Mijn E82 kraakt ook wat op slechte wegen, eigenlijk enkel op van die banen met betonplaten die schots en scheef liggen. Er zit een kraakje in de passagierszetel en één in de armsteun. Voor de rest wel rammelvrij. Ik denk dat het komt door die runflatbanden die beenhard zijn en niet meegeven. Nu die eraf zijn is het al een pak beter.

Comment

• Tuner!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Tuner!

I know where you are.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  I know where you are.
                                  In een of andere schuur waar illegale activiteiten worden uitgevoerd?

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Comment

• Comment

• Je hebt een AM'er gespot bobo.

Comment

• heb hem erachter nog horen rijden ook !

xxx

Comment

Working...
                                          X