Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daarstraks vertrok er een F11 550d samen met mij geparkeerd in de Kuiperskaai vanuit Gent de snelweg op. Was echt een jonge gast die ermee reed. Nummerplaat M5-FAST of zoiets. Dat ding stootte gigantische roetwolken uit waaruit ik afleid dat hij volgas gaf (en eraan geknoeid was) maar was niet extreem snel en maakte geen geluid. Omgebouwde 520d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDaarstraks vertrok er een F11 550d samen met mij geparkeerd in de Kuiperskaai vanuit Gent de snelweg op. Was echt een jonge gast die ermee reed. Nummerplaat M5-FAST of zoiets. Dat ding stootte gigantische roetwolken uit waaruit ik afleid dat hij volgas gaf (en eraan geknoeid was) maar was niet extreem snel en maakte geen geluid. Omgebouwde 520d?
Comment
-
De student-uitziende bestuurder kon precies ook niet zo goed rijden, remde te vaak. Versnelde dan ook wel tot zeer hoge snelheid maar niet op een manier die een viercilinder niet kan bij plankgas vond ik.
Interessant wel. Ofwel compleet fake ofwel iemand die zijn 550d nog laten tunen heeft ook en die perso nodig vind.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
Ge hebt zo van die events
Maar ik kan het in sommige mate wel smaken.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Had deze al eens gepost...maar om duidelijk te maken dat deze gewoon dagelijks wordt ingezet
Ik was weer betrapt tijdens foto...terwijl ik afduw hoor ik achter me : nou, das de mijne :-) alleraardigste nl meid, ikke ongespeeld verbouwereerd : k k k k knappe auto lol
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Comment
Comment