Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 17/08/2016, 17:53.

Comment

• Comment

• Een 118dm

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Daarstraks vertrok er een F11 550d samen met mij geparkeerd in de Kuiperskaai vanuit Gent de snelweg op. Was echt een jonge gast die ermee reed. Nummerplaat M5-FAST of zoiets. Dat ding stootte gigantische roetwolken uit waaruit ik afleid dat hij volgas gaf (en eraan geknoeid was) maar was niet extreem snel en maakte geen geluid. Omgebouwde 520d?
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            Daarstraks vertrok er een F11 550d samen met mij geparkeerd in de Kuiperskaai vanuit Gent de snelweg op. Was echt een jonge gast die ermee reed. Nummerplaat M5-FAST of zoiets. Dat ding stootte gigantische roetwolken uit waaruit ik afleid dat hij volgas gaf (en eraan geknoeid was) maar was niet extreem snel en maakte geen geluid. Omgebouwde 520d?
            Roet zou inhouden dat de roetfilter er vanonder is en waarschijnlijk gechipt. Een standaard M550D is wel heel snel. Dus een gechipte zou als een speer moeten gaan.

Comment

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• m550d is een raket van stilstand en gechipt stage 2 doen die jongens 0-100 in een 4s.

Comment

• De student-uitziende bestuurder kon precies ook niet zo goed rijden, remde te vaak. Versnelde dan ook wel tot zeer hoge snelheid maar niet op een manier die een viercilinder niet kan bij plankgas vond ik.

Interessant wel. Ofwel compleet fake ofwel iemand die zijn 550d nog laten tunen heeft ook en die perso nodig vind.

Comment

• Comment

• 1991 BMW Z1

1987 BMW E28 525e

Comment

• Zag daarstraks een M1 op de E40. Exclusief vermoed ik?

Comment

• Comment

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Mooi, met sportpakket grilletjes!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten

Oei, allemaal hun ophanging kapot

Comment

• Ge hebt zo van die events

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten

Ge hebt zo van die events
                                      Ze noemen dat ook wel een autokerkhof.
                                      Maar ik kan het in sommige mate wel smaken.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Comment

• Had deze al eens gepost...maar om duidelijk te maken dat deze gewoon dagelijks wordt ingezet

Ik was weer betrapt tijdens foto...terwijl ik afduw hoor ik achter me : nou, das de mijne :-) alleraardigste nl meid, ikke ongespeeld verbouwereerd : k k k k knappe auto lol

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X