Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jawel hoor, heb je de prijs van' de uitlaat gezien...megacheap

er waren er met dubbele pijp maar zonder de halve maan, of een gebroddelde, in de koets, gij zult die ook nog wel zijn tegengekomen

Comment

• Comment

• je hoeft niet meer te pinken zo

maar je moet je richting eerder aangeven als een je aan je stuur draait

Comment

• kunnen die lichtjes ook in't blauw & ook snel pinken graag :-)

Comment

• prachtig in deze kleur (745i turbo)

Last edited by ; 25/03/2017, 09:09.

Comment

• Toen ik een jaar of 18 was, hadden ze bij ne goeie vriend van mij zo enen met turbomotor. Weet er eigenlijk niet zoveel meer van, behalve dat het ne zeer snelle auto zou zijn. Weet iemand de specs ervan?

Comment

• 252 pk, evenveel als uw diesel, en 200 nm minder trekkracht

edit, trouwens je reinste downsizing, benz had daar 5 liter v8 voor nodig
                Last edited by bobo; 25/03/2017, 09:37.

Comment

• Amai... dat was vroeger zo'n machine en nu halen ze dit met een diesel. Wellicht is hij dan ook trager tot 100 wegens de versnellingsbak desalniettemin zijn lagere gewicht ?

Comment

• Comment

• BMW E9 3.0 CSL Art Car:

BMW E9 3.0 CSL Art Car:

1,748 отметок «Нравится», 24 комментариев — Courtney Cutchen (@misscourtneymae) в Instagram: «The name is Suave, Dr. Suave. #bmw #bmwclassic #vintagemodders #joyofmachine #ccfoto»:

9,788 Gostos, 30 Comentários - LoweredLifestyle.com ◀️ (@loweredlifestyle) no Instagram: "@carsdl93 #loweredlifestyle":

Comment

• 51 отметок «Нравится», 2 комментариев — LA, Cars & Cats (@johnatron77) в Instagram: «Took the old girl out to Joshua Tree for the weekend. #bmw2002tii #bmw2002 #bmwlife #bmwnation #bmw…»:

SICK BMW Z8  #windscreen http://www.windblox.com:

BMW 8-series, my dream classic car collection!:

Comment

• Hey bmw-lovers!

ik zou graag mijn E90 eens laten uitlezen omdat de motor af en toe vreemd draait/inhoudt. Iemand enig adresje waar dit aan een schappelijke prijs kan en hoeveel dit moet kosten?

Liefst regio oost-vlaanderen, maar voor goeie service rij ik gerust wat om.

Bedankt!!

Comment

• Dienen tweede foto, welke BMW is dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Dienen tweede foto, welke BMW is dat ?
                              Z08 met wat aanpassingen (hardtop, ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Z08 met wat aanpassingen (hardtop, ...)
                                Mooi...

Comment

• prachtige klassiekers, ben zelf van 1972 en de buurman in antwerpen - een boeffer, met de typische omgedraaide kleurstelling duitse platen - waar ik tot mijn 6 woonde, had zo'n 2002...later is die nog vervangen door een e21 323i

wat een auto

Comment

• Comment

• mooie 535 met airco, en de trekhaak wordt gebruikt

Comment

• The BMW M1 that was recently found in an Italian garage was only driven 4,593 miles before being parked and left untouched for 34 years. It was found by

Comment

• Cool filmken! Geen idee of het hier al is gepost geweest is.

Comment

Working...
                                          X