Interieur trekt wel op geen kl*ten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Vet!Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Interieur trekt wel op geen kl*ten.
GT-zilver, zwarte velgskes en binnenin Clubsport pack in 't zwart, klaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenRetevette bakkk
WB ik wil uw Alta
@ir-fuel: de deurlintjes? en het stuur ook denk ik (nee heb het nog niet gelezen)
omgebouwde mk.I?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten@ir-fuel: de deurlintjes? en het stuur ook denk ik (nee heb het nog niet gelezen)
omgebouwde mk.I?
Het feit dat er ook een laptop in vastgevezen zit (zie je ook op de foto) en dat er nog wat extra knoppen onder die laptop zaten (kan je niet zien) doet me vermoeden dat het om een testmachine van Porsche gaat ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdd, de deurklinken.
Het feit dat er ook een laptop in vastgevezen zit (zie je ook op de foto) en dat er nog wat extra knoppen onder die laptop zaten (kan je niet zien) doet me vermoeden dat het om een testmachine van Porsche gaat ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat stuur lijkt me ook anders
testwagen voor PDK?
Tijdje geleden wel een foto gezien waarbij de onderkant van de versnellingspook van de handgeschakelde versnellingsbak was en de bovenkant van de PDK. Toen zei iemand dat Porsche werkte aan een versnellingsbak die zowel handgeschakeld als PDK was, maar dat kan volgens mij niet
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenPDK mag dan nog zo verdomd efficiënt zijn, ik zie ze echt nog geen automaat steken in hun "circuit" wagen...
Tijdje geleden wel een foto gezien waarbij de onderkant van de versnellingspook van de handgeschakelde versnellingsbak was en de bovenkant van de PDK. Toen zei iemand dat Porsche werkte aan een versnellingsbak die zowel handgeschakeld als PDK was, maar dat kan volgens mij niet
Comment
Comment