Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Liever een Sport Classic dan een Turbo S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Liever een Sport Classic dan een Turbo S
      Idem

Atmo >> Turbo
      2WD >> 4WD

Comment

• Zo'n Turbo S moet echt ziek hard gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Idem

Atmo >> Turbo
          2WD >> 4WD
          ²
          En dan gewoon de looks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Zo'n Turbo S moet echt ziek hard gaan.
            Dat wel ja. Maar het oor wil ook wat

Comment

Tenzij je kickt op stofzuigers, true.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Liever een Sport Classic dan een Turbo S
                Ik vind die keuze nu ook niet zo straightforward als ze op het eerste zicht lijkt...

Sowieso heb je minder auto voor je geld met die SC, maar 't is wel eentje die ik af en toe zou gaan bekijken in m'n garage itt. een Turbo S.

Comment

• turbo S > Sport Classic

maar GT3 (RS) > turbo S !!

dus ook GT3 > Sport Classic

voor mij zelfs targa 4S > Sport Classic
                  en Carrera S > Sport Classic

Comment

• zaterdag op de N60 in eke zie ik voor mij een 993 turbo s een rond punt opgaan. als ik em beetje verder inhaal blijkt het een bijna perfecte copy te zijn van Turbo s maar ipv turbo S staat er carrera 4s onder de spoiler . Hij had zelfs de luchtgaten zitten net achter de deuren. heb er wel niet op gelet of het de endpipes van een "s" waren

maar weet er trouwens iemand of het klopt dat de 993 TURBO S gele remklauwen heeft zitten ipv van de rode op een 'gewone' turbo. want op zowat alle turbo s fotos die ik zie is dat zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      eentje die ik af en toe zou gaan bekijken in m'n garage
                      Tot je aan de achterkant komt, wéér een kostplek op je auto!

En dat kan ook op schaal 1:18, da's goedkoper.

Sport Classic, bah. Gewoon de kleur en de lichten, twee opties die ik niét wil wegens lelijk maar Porsche vraagt er wel 120.000 EUR voor. Ware het nu nog 200k geweest, 'k zou zeggen ja, dat smijt ik er graag tegen.

Comment

• nog niet op 1:18 GTA anders was ook al de bezitter van een SC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                          zaterdag op de N60 in eke zie ik voor mij een 993 turbo s een rond punt opgaan. als ik em beetje verder inhaal blijkt het een bijna perfecte copy te zijn van Turbo s maar ipv turbo S staat er carrera 4s onder de spoiler . Hij had zelfs de luchtgaten zitten net achter de deuren. heb er wel niet op gelet of het de endpipes van een "s" waren

maar weet er trouwens iemand of het klopt dat de 993 TURBO S gele remklauwen heeft zitten ipv van de rode op een 'gewone' turbo. want op zowat alle turbo s fotos die ik zie is dat zo.
                          Heb die ook al zien rijden, knap ding idd.

993TTS heeft altijd gele remklauwen dacht ik.

Comment

• Hmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail, sportdesign voorbumper en beige leder moet ook wel lekker zijn.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

nog niet op 1:18 GTA
                              Yeah go ahead and spoil the joke!

Comment

Is het verschil met een atmo zo groot dan?

(enkel maar met turbo/GT2 P's (mee)gereden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                  Is het verschil met een atmo zo groot dan?

(enkel maar met turbo/GT2 P's (mee)gereden )
                                  Ja, de Turbo's nemen echt een groot stuk van het geluid weg.

Comment

• nu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
                                    de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo

Comment

nu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
                                      de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
                                      X51-pakket op de CS en je hebt ook 408pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Ja, verschil tussen Turbo en Turbo S zijn (dacht ik):
                                        - Gele remklauwen
                                        - Bredere vleugel
                                        - Luchthappers achter de deuren
                                        - 4 uitlaten
                                        is vooral een dubbele spoiler; en zitten kleine luchtgaatjes inde voorkant. en koelgaatjes naast de knipperlichten vooraan.

Comment

En dan kom je weer bij een GT3 want die Sport Classic klinkt in vergelijking daarmee ook niet sensationeel

Comment

Working...
                                          X