Liever een Sport Classic dan een Turbo S
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLiever een Sport Classic dan een Turbo S
Atmo >> Turbo
2WD >> 4WD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdem
Atmo >> Turbo
2WD >> 4WD
En dan gewoon de looks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZo'n Turbo S moet echt ziek hard gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat wel ja. Maar het oor wil ook wat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLiever een Sport Classic dan een Turbo S
Sowieso heb je minder auto voor je geld met die SC, maar 't is wel eentje die ik af en toe zou gaan bekijken in m'n garage itt. een Turbo S.
Comment
-
zaterdag op de N60 in eke zie ik voor mij een 993 turbo s een rond punt opgaan. als ik em beetje verder inhaal blijkt het een bijna perfecte copy te zijn van Turbo s maar ipv turbo S staat er carrera 4s onder de spoiler . Hij had zelfs de luchtgaten zitten net achter de deuren. heb er wel niet op gelet of het de endpipes van een "s" waren
maar weet er trouwens iemand of het klopt dat de 993 TURBO S gele remklauwen heeft zitten ipv van de rode op een 'gewone' turbo. want op zowat alle turbo s fotos die ik zie is dat zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichteneentje die ik af en toe zou gaan bekijken in m'n garage
En dat kan ook op schaal 1:18, da's goedkoper.
Sport Classic, bah. Gewoon de kleur en de lichten, twee opties die ik niét wil wegens lelijk maar Porsche vraagt er wel 120.000 EUR voor. Ware het nu nog 200k geweest, 'k zou zeggen ja, dat smijt ik er graag tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenzaterdag op de N60 in eke zie ik voor mij een 993 turbo s een rond punt opgaan. als ik em beetje verder inhaal blijkt het een bijna perfecte copy te zijn van Turbo s maar ipv turbo S staat er carrera 4s onder de spoiler . Hij had zelfs de luchtgaten zitten net achter de deuren. heb er wel niet op gelet of het de endpipes van een "s" waren
maar weet er trouwens iemand of het klopt dat de 993 TURBO S gele remklauwen heeft zitten ipv van de rode op een 'gewone' turbo. want op zowat alle turbo s fotos die ik zie is dat zo.
993TTS heeft altijd gele remklauwen dacht ik.
Comment
-
Hmm. Een macadamia C2S met fuchs, ducktail, sportdesign voorbumper en beige leder moet ook wel lekker zijn.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtennog niet op 1:18 GTA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat wel ja. Maar het oor wil ook wat
(enkel maar met turbo/GT2 P's (mee)gereden )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIs het verschil met een atmo zo groot dan?
(enkel maar met turbo/GT2 P's (mee)gereden )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtennu zijn er toch wel nog een aantal verschillen buiten de lichten en kleur;
de SC heeft toch 408 pk zitten dacht ik ipv 385 voor "gewone cS" natuurlijk wel nog steeds een 92 minder als de turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenJa, verschil tussen Turbo en Turbo S zijn (dacht ik):
- Gele remklauwen
- Bredere vleugel
- Luchthappers achter de deuren
- 4 uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat wel ja. Maar het oor wil ook wat
Comment
Comment