Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet enige dat je (tot nu toe) niet op je Carrera S kan hebben, zijn de ducktail (wel al aftermarket), de achterbumper en de zetelbekleding. Al de rest valt ook op een Carrera S te zetten, origineel Porsche.
Al brengt de naderende GTS daar soelaas...
Comment
-
Trage mensch!
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVeel plezier met het bestellen van je widebody op je C2S!
Al brengt de naderende GTS daar soelaas...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTuurlijk dadde. Maar het ging tussen die 2 modellen. Ik zou vandaag nooit mijn GT3 ruilen tegen een SC, zelfs niet zonder 1 eurocent opleg.
En die brede kont gaat ook wel wat centen kosten vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ook niet tenzij ze naast mekaar staan. (Porker begint nu compleet te flippen waarschijnlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTrage mensch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDa's hetzelfde als zeggen "ik proef het verschil niet tussen een vrouw die net een sigaret gerookt heeft en eentje die net haar tanden heeft gepoetst, tenzij ik ze direct na mekaar kus."
Maar aan de breedte op zich? Nope
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDa's hetzelfde als zeggen "ik proef het verschil niet tussen een vrouw die net een sigaret gerookt heeft en eentje die net haar tanden heeft gepoetst, tenzij ik ze direct na mekaar kus."
Ik moet wel zeggen: op de 997 heb ik er ook echt moeite mee. Soms, als er een 997 voor me rijdt, denk ik "haaa, brede poep, nice" en dan blijkt 't een narrowbody te zijn. Oké, aan de zijlijsten onderaan ziet ge 't wel, maar 'k vind het verschil toch minimaal. Van achteren bekeken zie ik geen verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa ok, ik zie het wel aan de zijschorten, bij de ene in 2 stukken, bij de andere in 1 stuk.
Maar aan de breedte op zich? Nope
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEigenlijk al heel den tijd op zoek naar 2nd hand Porsches in 't dunkelolive metallic (dark olive), maar vind er geen. Niet bij kleur groen, en niet bij kleur bruin.
Staat nog niet mis, die RS-GT's, op een 997. Zou 't niet zelf kiezen, maar...
Dunkelolive metallic (al zie ik dat niet hoor op dees foto, kleurenblind zijn + een donkere foto, voor hetzelfde geld is da ne zwarten, 't zou me nooit opgevallen zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik moet wel zeggen: op de 997 heb ik er ook echt moeite mee. Soms, als er een 997 voor me rijdt, denk ik "haaa, brede poep, nice" en dan blijkt 't een narrowbody te zijn. Oké, aan de zijlijsten onderaan ziet ge 't wel, maar 'k vind het verschil toch minimaal. Van achteren bekeken zie ik geen verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten4.4cm!!!!!!!!!!! Dat zie je toch? Als R0nske 4.4 cm zou bijkomen, je zou 't wel zien, neen? En niet alleen aan haar zijlijsten!
Een turbo-Renske.
Nee, ge hebt gelijk, 't is niet dat het maar een paar mm is, maar toch ... I can't help it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten4.4cm!!!!!!!!!!! Dat zie je toch? Als R0nske 4.4 cm zou bijkomen, je zou 't wel zien, neen? En niet alleen aan haar zijlijsten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAls ik ooit eens gehospitaliseerd ben en bijgevolg niets beters te doen heb zal ik eens een quiz opstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten4.4cm, is dat niet minder dan 2.5% van de totale breedte van die kar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten2,5% is de grens voor jou om iets ni te zien ofzo?
t is niet dat die auto 10% breder is geworden ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOm maar te zeggen, dat is toch niet veel.
t is niet dat die auto 10% breder is geworden ofzo.
Comment
Comment