Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het uiterlijk ook maar magertjes, een leuke striping en misschien een andere spoiler zoals op de GT3 rssen zou het wat specialer en mooier gemaakt hebben.
@ir-fuel: de deurlintjes? en het stuur ook denk ik (nee heb het nog niet gelezen)
omgebouwde mk.I?
Idd, de deurklinken.
Het feit dat er ook een laptop in vastgevezen zit (zie je ook op de foto) en dat er nog wat extra knoppen onder die laptop zaten (kan je niet zien) doet me vermoeden dat het om een testmachine van Porsche gaat ofzo.
Het feit dat er ook een laptop in vastgevezen zit (zie je ook op de foto) en dat er nog wat extra knoppen onder die laptop zaten (kan je niet zien) doet me vermoeden dat het om een testmachine van Porsche gaat ofzo.
PDK mag dan nog zo verdomd efficiënt zijn, ik zie ze echt nog geen automaat steken in hun "circuit" wagen...
Tijdje geleden wel een foto gezien waarbij de onderkant van de versnellingspook van de handgeschakelde versnellingsbak was en de bovenkant van de PDK. Toen zei iemand dat Porsche werkte aan een versnellingsbak die zowel handgeschakeld als PDK was, maar dat kan volgens mij niet
PDK mag dan nog zo verdomd efficiënt zijn, ik zie ze echt nog geen automaat steken in hun "circuit" wagen...
Tijdje geleden wel een foto gezien waarbij de onderkant van de versnellingspook van de handgeschakelde versnellingsbak was en de bovenkant van de PDK. Toen zei iemand dat Porsche werkte aan een versnellingsbak die zowel handgeschakeld als PDK was, maar dat kan volgens mij niet
PDK komt eraan in hun GT wagens, ben ik bijna zeker van.
Comment