Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtentrack rims
19" BBS Rennsport E88 ZV voor 2010 GT3(RS)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHey hey, als je moet kiezen hé! Dan BBS, en Alcon schijven + Pagid RS29.
Sowieso zijn die velgen toch ook een reductie in roterend en onafgeveerd gewicht, dus da's een non-argument, en m'n Alcon's zullen ook niet min zijn qua uithouding.
Als gratis pluspuntje heb ik dan de looks van de BBS'!
Zouden die BBS'en veel lichter zijn dan de Porsche OEM's? Wat zijn de PCCB's lichter dan de stalen, zo'n 4 kg per hoek? Da's véél om dat uit te sparen met velgen...
Waarom zou je Alcon-schijven steken? Is dat zoveel beter dan de Porsche steelies? Of enkel nadat je ze de eerste keer moet vervangen?
Pffff, PCCB's met de Rennsport-PCCB-blokken van Porsche Motorsport erop, en de BBS'en om nog extra gewicht te sparen.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSetje OEM rims bij Porsche zit net boven de 7K euro inclusief BTW.
Enig idee wat die BBS RE versie voor de GT3 (monobloc, gesmeed, centre lock) kost vgl. met de OEM's, en of ze lichter zijn en zo ja hoeveel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVraag me trouwens af hoe dat eruit ziet, met al die blingbling op die velgrand.
Liever dan die BBS'en RE, die zullen ook méér dan goed zijn en zijn imo knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vrees er ook wat voor. Met een livery op je kar misschien wel cool, maar anders? I'm not sure.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarom zou je Alcon-schijven steken? Is dat zoveel beter dan de Porsche steelies? Of enkel nadat je ze de eerste keer moet vervangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZoveeeeeel vetter dan die F430, imoMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie Manthey schijven, die zoveel lichter zijn dan de stock stalen schijven, wat is daar speciaal aan? (wel duur, kosten bijna zoveel als PCCB-schijven ... en wat meer is, ze raden ze ook aan op auto's met PCCB kit? )
In die optiek zou de je stalen schijven ook kunnen vervangen door PCCB want ik meen ergens gelezen te hebben dat de huidige remklauwen op de GT3 dezelfde zijn als op de vorige versie PCCB...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIn de tussentijd zoek ik wel nog altijd naar een 993 cab of targa (max prijs 37k)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn die optiek zou de je stalen schijven ook kunnen vervangen door PCCB want ik meen ergens gelezen te hebben dat de huidige remklauwen op de GT3 dezelfde zijn als op de vorige versie PCCB...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn groeven? Of gewoon solid oppervlak?
Cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenI
Het kleur is zwart/donkergroenachtig. Iemand enig idee wat de naam van deze kleur zou kunnen zijn?Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
Dat zal dunkelolive metallic zijn, wordt nogal eens verward met zwart in het donker of bij betrokken weer. Met de zon erop is het prachtig!
gta: Bij Porsche Approved GW staat Dunkelolive soms als groen, soms als bruin, maar meestal als...zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIs dat niet omdat ze dezelfde diameter hebben en dezelfde remklauwen qua afmetingen ? Met andere woorden : aangepaste blokken in de PCCBklauwen en klaar is kees ?
In die optiek zou de je stalen schijven ook kunnen vervangen door PCCB want ik meen ergens gelezen te hebben dat de huidige remklauwen op de GT3 dezelfde zijn als op de vorige versie PCCB...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZitten zo van die C groeven in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
[
gta: Bij Porsche Approved GW staat Dunkelolive soms als groen, soms als bruin, maar meestal als...zwart
Of... kunt ge sorteren op kleur in de GW-Suche? Effe zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Hmm, mooi! En dat is beter dan stock? Want als die groeven niet gegoten zijn zullen dat ook zwakke plekjes zijn waar barstjes kunnen beginnen ontstaan, eeh.
Ik ken ondertussen een paar malloten die daarmee rondknallen op hun GTR, dus tegen dat de mijne aan vervanging toe zijn zullen we het wel weten zeker?
Comment
Comment