Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Njah, misschien vraagt Porsche ook wel zoveel voor de oem rims.
    Setje OEM rims bij Porsche zit net boven de 7K euro inclusief BTW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
      Zoveeeeeel vetter dan die F430, imo
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

track rims

19" BBS Rennsport E88 ZV voor 2010 GT3(RS)

Vraag me trouwens af hoe dat eruit ziet, met al die blingbling op die velgrand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Hey hey, als je moet kiezen hé! Dan BBS, en Alcon schijven + Pagid RS29.

Sowieso zijn die velgen toch ook een reductie in roterend en onafgeveerd gewicht, dus da's een non-argument, en m'n Alcon's zullen ook niet min zijn qua uithouding.

Als gratis pluspuntje heb ik dan de looks van de BBS'!
          Jamma, kiezen IK WIL ALLES

Zouden die BBS'en veel lichter zijn dan de Porsche OEM's? Wat zijn de PCCB's lichter dan de stalen, zo'n 4 kg per hoek? Da's véél om dat uit te sparen met velgen...

Waarom zou je Alcon-schijven steken? Is dat zoveel beter dan de Porsche steelies? Of enkel nadat je ze de eerste keer moet vervangen?

Pffff, PCCB's met de Rennsport-PCCB-blokken van Porsche Motorsport erop, en de BBS'en om nog extra gewicht te sparen.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Setje OEM rims bij Porsche zit net boven de 7K euro inclusief BTW.
          Holy... Ja da's een pak geld. Hebben gegokt zeker dat ze de enige zouden zijn die velgen met centrale moer aan zouden bieden?

Enig idee wat die BBS RE versie voor de GT3 (monobloc, gesmeed, centre lock) kost vgl. met de OEM's, en of ze lichter zijn en zo ja hoeveel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Vraag me trouwens af hoe dat eruit ziet, met al die blingbling op die velgrand.
            Ik vrees er ook wat voor. Met een livery op je kar misschien wel cool, maar anders? I'm not sure.

Liever dan die BBS'en RE, die zullen ook méér dan goed zijn en zijn imo knapper.

Comment

Ik vrees er ook wat voor. Met een livery op je kar misschien wel cool, maar anders? I'm not sure.
              Ik zie dat echt niet goedkomen op een auto als de mijne, die velgen eronder. Dat trekt volgens mij op niks. Velghart te klein tov de rim. En dan al dat gepolierd metaal....

Comment

Waarom zou je Alcon-schijven steken? Is dat zoveel beter dan de Porsche steelies? Of enkel nadat je ze de eerste keer moet vervangen?
                Ik denk dat mijn volgende set schijven ook eens een set Alcons wordt. Ok, ze zijn iets duurder (nu ook geen massa), maar er zitten geen gaten in wat dus ook wil zeggen dat ze daar niet gaan scheuren, wat de levensduur alleen maar ten goede kan komen.

Comment

• En groeven? Of gewoon solid oppervlak?

Cool.

Die Manthey schijven, die zoveel lichter zijn dan de stock stalen schijven, wat is daar speciaal aan? (wel duur, kosten bijna zoveel als PCCB-schijven ... en wat meer is, ze raden ze ook aan op auto's met PCCB kit? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Zoveeeeeel vetter dan die F430, imo
                    Nee !
                    Mr Drift

Comment

Die Manthey schijven, die zoveel lichter zijn dan de stock stalen schijven, wat is daar speciaal aan? (wel duur, kosten bijna zoveel als PCCB-schijven ... en wat meer is, ze raden ze ook aan op auto's met PCCB kit? )
                      Is dat niet omdat ze dezelfde diameter hebben en dezelfde remklauwen qua afmetingen ? Met andere woorden : aangepaste blokken in de PCCBklauwen en klaar is kees ?

In die optiek zou de je stalen schijven ook kunnen vervangen door PCCB want ik meen ergens gelezen te hebben dat de huidige remklauwen op de GT3 dezelfde zijn als op de vorige versie PCCB...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        In de tussentijd zoek ik wel nog altijd naar een 993 cab of targa (max prijs 37k)
                        Veel succesi Ik heb tussen maart en juli ook gezocht (weliswaar een coupé varioram). Ofwel was het brol ofwel vroegen ze veel te veel. Plan B was een US-import maar de dollar wou niet echt meewerken . Heb het intussen opgegeven. Waar ze regelmatig 993 cabs hebben is hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          In die optiek zou de je stalen schijven ook kunnen vervangen door PCCB want ik meen ergens gelezen te hebben dat de huidige remklauwen op de GT3 dezelfde zijn als op de vorige versie PCCB...
                          Op de huidige generatie is dat gewoon identiek.

Comment

• Jan, anders deze eens checken.

Comment

En groeven? Of gewoon solid oppervlak?

Cool.
                              Zitten zo van die C groeven in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                Jan, anders deze eens checken.
                                Hij heeft ook dit staan:

219.000 EUR
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                                  I
                                  Het kleur is zwart/donkergroenachtig. Iemand enig idee wat de naam van deze kleur zou kunnen zijn?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten

Dat zal dunkelolive metallic zijn, wordt nogal eens verward met zwart in het donker of bij betrokken weer. Met de zon erop is het prachtig!
                                  [

gta: Bij Porsche Approved GW staat Dunkelolive soms als groen, soms als bruin, maar meestal als...zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Is dat niet omdat ze dezelfde diameter hebben en dezelfde remklauwen qua afmetingen ? Met andere woorden : aangepaste blokken in de PCCBklauwen en klaar is kees ?

Ja, is zo, identiek dezelfde klauwen zelfs (op de kleur na), maar het bevreemdt me dat iemand die bijbetaalde voor het ondertussen meer dan rijpe PCCB-systeem toch weer stalen schijven zou gaan steken? Waarom zoude DA nu gaan doen?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Zitten zo van die C groeven in
                                    Hmm, mooi! En dat is beter dan stock? Want als die groeven niet gegoten zijn zullen dat ook zwakke plekjes zijn waar barstjes kunnen beginnen ontstaan, eeh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten

[
                                      gta: Bij Porsche Approved GW staat Dunkelolive soms als groen, soms als bruin, maar meestal als...zwart

Lol, net de meest gekozen kleur op Porsche, njah nee dank je dan zoek ik er niet specifiek naar.

Of... kunt ge sorteren op kleur in de GW-Suche? Effe zien...

Comment

Hmm, mooi! En dat is beter dan stock? Want als die groeven niet gegoten zijn zullen dat ook zwakke plekjes zijn waar barstjes kunnen beginnen ontstaan, eeh.

Ik ken ondertussen een paar malloten die daarmee rondknallen op hun GTR, dus tegen dat de mijne aan vervanging toe zijn zullen we het wel weten zeker?

Comment

• Juste!!

Comment

Working...
                                          X