Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rood en oranje

Comment

• Echt mottig.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Mooi exemplaar! Deze stond hier een straat verder.
          Ik hoop hem nog meer te zien

Comment

• Lekker!

Comment

• Iemand deze al gepost? If so, I'm sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                7.2 GT3
                Da's ene met twéé Mk.I-motoren dan ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                  Mooi exemplaar! Deze stond hier een straat verder.
                  Ik hoop hem nog meer te zien

Is dit een Targa of een Targa S?

Targa is toch sowieso 4WD hé, als ik het goed heb?

Comment

• Het is Targa 4 of Targa 4S.

Deze ziet er een 4 uit.

Comment

• Hoezo, deze ziet er een 4 uit? Kan je toch niet zien? Enigste waaraan ge hier langs buiten kunt zien welke 't is, is aan de remklauwen (zwart voor de targa 4, rood voor de targa 4S ... tenzij de PCCB-optie ook aanwezig is). Door de PSE-uilaat zie je 't niet, en door de optionele 19" evenmin. Vooraan zijn de 4 en de 4S identiek: ze hebben beide de grijze roostertjes en ook de koelers vooraan verschillen niet tussen de 4 en de 4S.

Ik zou 't echt niet weten. Te zien aan het aantal (dure) opties, gok ik op een 4S.

Comment

• Het was idd een 4S
                        Weet iemand de exacte naam van de kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Hoezo, deze ziet er een 4 uit? Kan je toch niet zien? Enigste waaraan ge hier langs buiten kunt zien welke 't is, is aan de remklauwen (zwart voor de targa 4, rood voor de targa 4S ... tenzij de PCCB-optie ook aanwezig is). Door de PSE-uilaat zie je 't niet, en door de optionele 19" evenmin. Vooraan zijn de 4 en de 4S identiek: ze hebben beide de grijze roostertjes en ook de koelers vooraan verschillen niet tussen de 4 en de 4S.

Ik zou 't echt niet weten. Te zien aan het aantal (dure) opties, gok ik op een 4S.
                          Ik baseerde mij idd op de remklauwen. (die je niet echt kunt zien )

Comment

• Dat moete ni aan mij vragen, 't ziet er vuil uni donkergrijs uit zo op dees PC, maar ik ben kleurenblind dus voor hetzelfde geld is 't iets helemaal anders. Voor hetzelfde geld is dat een donkerblauw of een donkergroen, maar ik zie dat helaas niet.

Comment

• Het valt mij op dat echt elke nieuwe porsche een stickernummerplaatje heeft, doen ze dat tegenwoordig bij de garage zelf ?
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Dat moete ni aan mij vragen, 't ziet er vuil uni donkergrijs uit zo op dees PC, maar ik ben kleurenblind dus voor hetzelfde geld is 't iets helemaal anders. Voor hetzelfde geld is dat een donkerblauw of een donkergroen, maar ik zie dat helaas niet.
                                Vuil Basaltzwart?

Anders Atlas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Vuil Basaltzwart?

Anders Atlas.
                                  Dacht ook aan atlas, maar gezien dat nu 'n kleur buiten reeks is... kans is klein, vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                    Het valt mij op dat echt elke nieuwe porsche een stickernummerplaatje heeft, doen ze dat tegenwoordig bij de garage zelf ?
                                    Jep
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik dacht dat het Amethyst is maar Atlas kan ook

Comment

• Is amethyst geen donkerroodtint?

Comment

• Comment

Working...
                                          X