Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is de Nederlandse Porsche Club die morgen richting Rijsel vertrekt. De panamera is een turbo, waarbij bij de aankoop niet gelet is op een optie meer of minder. Op een parking een beetje verder stonden er nog een zwarte en een witte 7.1 GT3 RS.
    Leuk clubje, Tom Daem heeft er een paar foto's van genomen geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ik heb de indruk dat er in Gent een Porscheclubje logeert vannacht. Rond het hotel in de Koning Albertlaan, staat het vol Porsches. Een Panamera (geen idee welke juist, want er staat enkel "Porsche" op de achterkant, i.p.v. "Panamera"), een aantal Boxsters en nog een hele reeks 911's (993, 996 en 997). Er staan ook drie GT3's bij: twee 996's en een oranje 997 prefacelift GT3 RS. En ook nog een witte nep-GT3 (996).

Edit:
      Oh ja, veel Nederlanders en een paar Duitsers.
      D'ieteren Porsche Import verjaardagsrally dit weekend. Misschien iets ih kader daarvan?

Comment

• Ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft. Deze morgen zijn ze dus vertrokken uit Gent, op weg naar Rijsel. Hier alvast één foto.

Comment

• koppijn

Forums de Porsche 911 de type 996, 997 et 991. PORSCHE 996 & 997 & 991 PASSION

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Spijtig dat je zelf de CCS niet kan aanpassen voor het bekijken van sommige sites ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
              Het is de Nederlandse Porsche Club die morgen richting Rijsel vertrekt. De panamera is een turbo, waarbij bij de aankoop niet gelet is op een optie meer of minder. Op een parking een beetje verder stonden er nog een zwarte en een witte 7.1 GT3 RS.
              Leuk clubje, Tom Daem heeft er een paar foto's van genomen geloof ik.
              Ah, OK.
              Ik vond het al zo vreemd dat er geen Panamera-aanduiding op de achterkant stond. Vier uitlaten, dus ik dacht dat het mss wel een S of Turbo zou zijn, maar ik ken te weinig van de Panamera om te weten de welke het was.
              Wel opvallend dat er geen enkele 911 Turbo te zien was. Ik heb er toch geen gezien.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                Ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft. Deze morgen zijn ze dus vertrokken uit Gent, op weg naar Rijsel. Hier alvast één foto.
                Daar heeft iemand een serieuze ruisbom op gegooid
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  Volgens mij was hij onderbelicht door de afstelling van de belichting op de (felle) koplampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Volgens mij was hij onderbelicht door de afstelling van de belichting op de (felle) koplampen.
                    Daar zat ik ook al aan te denken.

IK wou daarnet nog eens kijken of er nog wat leuks in Gent gespot is onlangs, en wat zie ik:

Allemaal apart de porsche uploaden bij een Porsche meeting Wat blijft die Steven toch een bizar mannetje.
                    Last edited by lender; 17/09/2010, 16:15.
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      Ik begin daar inderdaad vrij goed in te worden.

Dit is het origineel.

Comment

• zonder ruis mooi HD beeld net als het kenteken

Comment

• Vandaag de kans gekregen om met een 930 targa SC te mogen rijden en heb nu echt wel de microbe te pakken gekregen van de 930. Wat een beauty

2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Voor mij echt een icoon

2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Die bovenste is een 930 turbo (met schuifdak)en de onderste een 911 targa. Een 930 targa heb ik niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Die bovenste is een 930 turbo (met schuifdak)en de onderste een 911 targa. Een 930 targa heb ik niet gezien.
                                Niet muggenziften hé als hier zo'n beauty's passeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Niet muggenziften hé als hier zo'n beauty's passeren
                                  ik was toch ook even in de hoop dat er foto's gingen volgen van de super-exclusieve 930 targa.

Comment

• Iemand ervaring met een 944 Turbo S... ?
                                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Dit is iets wat ik zeker in de komende 5 jaar nog zal kopen
                                      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Hoe betrouwbaar zijn die beestjes op mechanisch vlak?
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                          Hoe betrouwbaar zijn die beestjes op mechanisch vlak?
                                          Mijn vader heeft er zo'n 10 jaar geleden 3 jaar probleemloos mee rond kunnen rijden, maar al vaak gehoord dat hij daarin een uitzondering was; ik zou hem eerder kopen als hobby auto, gewoon omdat het een prachtige wagen is en redelijk in prijs.
                                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                                          X