Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie striping is een beetje dwaas maar de rest van zijn mods vind ik schitterend.. vooral die velgen
Ik vind stock 1000 keer knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenRode luchthapper, rode kooi, zwarte striping, blauwe carrosserie, gespoten spoilerlip. Hij had er misschien nog wat geel en groen moeten bijdoen?
Ik vind stock 1000 keer knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe corpulente eigenaar van dit vehikel heeft hem grondig verneukt imo...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenRode luchthapper, rode kooi, zwarte striping, blauwe carrosserie, gespoten spoilerlip. Hij had er misschien nog wat geel en groen moeten bijdoen?
Ik vind stock 1000 keer knapper.Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²²²²²²
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenals er iemand een porsche die hard is dan is zei het wel
als je eens wist wat ze allemaal in haar garage heeft staan van speedsters tot rs,jes en turbo enz enz ik geloof wel meer dan 10 vette porsche exoten.
en daarbij is ze nog een keer tof ook , hoezo vet koele meid
Zijn er geen scans van dat artikel?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenPieter, van wie zijn die foto's? GFWilliams?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenF*ck zo is hij knap de RS!! Zilver, zwarte livery/velgen, rode achterlichten.
Bedankt om te delen. Word jij ook door ziptuning gesponsord?
Comment
-
Gisteren de kans gehad om mee te kunnen rijden met een 997 turbo MK1 met handbak.
Kerel ging voluit, dus dat zat goed. Ik zag hem daarvoor al rijden, en dacht bij mezelf dat dat ding wel getuned moest zijn, dat vloog, hoe je dat zag wegtrekken. En blazen die uitlaat
Toen ik met hem meeging, bleek die kar gewoon volledig stock te zijn. Dat ding accelereert
En nu toch al wat gewoon qua meerijden met verschillende karren. Maar deze steekt er toch bovenuit qua acceleratiegevoel. Turbo's zullen hier wel wat bij helpen, maar dan nog.
Ik had dat bij de vorige turbo ook, ooit ook eens mee kunnen rijden paar jaar geleden, en ik had dat zelfde gevoel.
Wat nemen jullie, handbak of automaat? Handbak geeft een bruter gevoel? Is wel iets trager...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenSorry voor de hele late reactie! Ik heb inderdaad een soort sponsorschap met Ziptuning
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenWat nemen jullie, handbak of automaat? Handbak geeft een bruter gevoel? Is wel iets trager...
Comment
Comment