Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste Porsche-lovers,

ik heb een vraag...ben al 2 dagen aan het surfen maar vind geen antwoord:

Wat is het gewicht van een 996 GT3 MkII zuiger? Iemand een idee? Laat het me weten.
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
      Beste Porsche-lovers,

Wat is het gewicht van een 996 GT3 MkII zuiger? Iemand een idee? Laat het me weten.
      Bel 'ns naar Manthey? Ik vermoed dat ze daar wel een antwoord klaar hebben... Ik zou niet weten waar zelf te gaan zoeken.

Comment

• daar gaat Manthey niet z'n latijn in steken hoor.... die geven daar geen antwoord op.

Had geprobeerd op de site van Mahle, maar ze hebben geen overzicht van hun produkten...enfin, toch geen online catalogue
        Porsche 996 GT3 RS
        Porsche 964 RS
        BMW ///M3 e30
        Mercedes c250 CDI AMG
        www.flamebox.be

Comment

daar gaat Manthey niet z'n latijn in steken hoor.... die geven daar geen antwoord op.

Had geprobeerd op de site van Mahle, maar ze hebben geen overzicht van hun produkten...enfin, toch geen online catalogue
          Een tuner die andere zuigers aanbiedt moet toch kunnen aantonen dat ze al dan niet lichter zijn?

Reden van je zoektocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
            Weinig?

1 ronde = 25 km

Effe omrekenen leert ons .... 10.2 * 4 liter op 100km?

Comment

Beste Porsche-lovers,

Misschien dat Matteus dit weet of te weten kan komen via een collega?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Misschien dat Matteus dit weet of te weten kan komen via een collega?
                aha super idee... ik ga hem es pm'en
                Porsche 996 GT3 RS
                Porsche 964 RS
                BMW ///M3 e30
                Mercedes c250 CDI AMG
                www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Een tuner die andere zuigers aanbiedt moet toch kunnen aantonen dat ze al dan niet lichter zijn?

Reden van je zoektocht?
                  da's een gesloten potteke daar man... vriendelijke mensen, maar op z'n Duits... sereen. Te zien welke dag je hen treft
                  Porsche 996 GT3 RS
                  Porsche 964 RS
                  BMW ///M3 e30
                  Mercedes c250 CDI AMG
                  www.flamebox.be

Comment

Beste Porsche-lovers,

Na wat zoeken vond ik de volgende site, misschien ben je er wat mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                      Na wat zoeken vond ik de volgende site, misschien ben je er wat mee.

http://www.wossneronline.com/Porsche_Piston_Kit.php
                      super!!!... denk wel dat er een foutje staat op hunne site... ze hebben het over 3.8l 996 GT3, terwijl het eigenlijk maar een 3.6 is... ofwel hebben ze het over grotere pistons. Spijtig van die onduidelijkheid, zo blijf ik weer in 't ongewisse
                      Porsche 996 GT3 RS
                      Porsche 964 RS
                      BMW ///M3 e30
                      Mercedes c250 CDI AMG
                      www.flamebox.be

Comment

Steeds meer geruchten dat er een homologatie editie komt van de GT3 RS(R), 4.0l & 500pk.
                        Staat zelfs in de laatste AMS. De 4-liter die nu al in de racewagens ligt, en "meer dan 500pk".

Zotjes...

Comment

• Zaterdag in de pitbox op Francorchamps

Last edited by ; 29/09/2010, 00:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Staat zelfs in de laatste AMS. De 4-liter die nu al in de racewagens ligt, en "meer dan 500pk".

Zotjes...
                            De zwanezang van de Mezger motor denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              De zwanezang van de Mezger motor denk ik.
                              Er is nochtans bevestigd dat 'ie z'n weg vindt naar de 991...

Comment

Bel 'ns naar Manthey? Ik vermoed dat ze daar wel een antwoord klaar hebben... Ik zou niet weten waar zelf te gaan zoeken.
                                Hier si, Porker, hoe lang is dat geleden !!!

Comment

Er is nochtans bevestigd dat 'ie z'n weg vindt naar de 991...
                                  door wie/wat/waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Hier si, Porker, hoe lang is dat geleden !!!
                                    De wereld wat gaan verkennen!

Nu terug voor een tijdje, en vanaf dit weekend EINDELIJK terug mét auto.

Comment

door wie/wat/waar?
                                      Stond in een artikel over een interview met een Porsche ingenieur, ik zal 't straks eens opzoeken.

Comment

• Da ze da spel maar uitbrengen in GT3(RS) vorm met zo een sequentiële boite zoals in Mouly zijne ketel. Dan weet ik weer waar ik voor moet sparen

Comment

Da ze da spel maar uitbrengen in GT3(RS) vorm met zo een sequentiële boite zoals in Mouly zijne ketel. Dan weet ik weer waar ik voor moet sparen
                                          *op zoek naar mijn schijtende ezel*

Comment

Working...
                                          X