Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • So what?

    Ik zou er niet van wakker liggen. Vooruitgang noemen ze dat. Porsche heeft vele andere motoren gebouwd hoor.

    Comment


    • Net zoals toen er van luchtgekoeld naar watergekoeld werd overgeschakeld, dat was toen ook een gigantische ramp en nu is er niemand die nog een 996/997 laat staan omdat die watergekoeld zijn.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        So what?

        Ik zou er niet van wakker liggen. Vooruitgang noemen ze dat. Porsche heeft vele andere motoren gebouwd hoor.
        ²²²²²

        Vooruitgang ... is dat niet zoiets als van een manuele bak naar een PDK gaan?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          ²²²²²

          Vooruitgang ... is dat niet zoiets als van een manuele bak naar een PDK gaan?
          Nee van ne manuele naar ne sequentiële

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Nee van ne manuele naar ne sequentiële
            Mijn schoonmoeder zou zeggen: "Die fuel kan het nogal uitleggen hé?"

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              2 cilinders meer omwille van emissies?
              Ik denk dat de laatste motoren behoorlijk zuinig waren gezien hun prestaties...
              Idd.

              Ik geloof nooit dat de 911 geen flat-six meer krijgt.. dat is het kloppende hart van elke 911.

              Of misschien was Alois Ruf toch juist..

              Comment


              • Het gaat wel wennen zijn, een 911 met een atypische V8 sound

                En geen achterbank, dat lijkt me wel ergens te begrijpen als de V8 meer plaats inneemt dan de huidige motor...

                Maar bon, nog niks officieel hé.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Idd.

                  Ik geloof nooit dat de 911 geen flat-six meer krijgt.. dat is het kloppende hart van elke 911.

                  Of misschien was Alois Ruf toch juist..
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Het gaat wel wennen zijn, een 911 met een atypische V8 sound

                  En geen achterbank, dat lijkt me wel ergens te begrijpen als de V8 meer plaats inneemt dan de huidige motor...

                  Maar bon, nog niks officieel hé.
                  Dat is dus wat ik ook bedoelde, 911 en flat-6 zijn ondertussen (bij wijze van spreken) synoniemen geworden...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                    Dat is dus wat ik ook bedoelde, 911 en flat-6 zijn ondertussen (bij wijze van spreken) synoniemen geworden...
                    Een 911 en luchtkoeling zijn ook jaren synoniemen geweest...

                    Comment


                    • De M3 was ook een schande toen ze er de V8 in lepelden bij de 6 in lijn puristen.

                      Hoor of lees hedentendage nog weinig weerstand oproepen, zoals in den beginne.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Over de GT3RS LE:



                        Dat ze er een V8 inproppen kan ik nog ergens geloven, maar geen achterbank?
                        Zever²

                        Check gewoon al de spy-filmpjes van de 991, overduidelijk flat-six...

                        Comment


                        • De motor op zich kan me eigenlijk worst wezen, een beetje cru uitgedrukt. Als hij maar betrouwbaar is.
                          Van een tracktoy mag je wel verwachten dat deze een sequentiële bak zou gaan krijgen, daar volg ik de fuel .

                          Ben even naar de stand geweest op het salon van Parijs, daar valt toch op hoe dat de modellen eindeloos uitgemolken worden. Al die verschillende types, benamingen etc, ik vind het stilletjesaan er echt wel over gaan.

                          Qua exclusiviteit toch ook een probleem hierdoor. Je moet het maar doen sportwagens van 55.000 tot 250.000 euro verkopen en eigenlijk eensheidsworst (ik spreek dan vooral over looks)

                          Ik heb vandaag de dag bang om zo een wagen te kopen, want eer hij geleverd is staat de volgende, nog "betere" versie al in de boekskes, inclusief leverdatum.

                          Als tracktoy is het echter wel een van de betrouwbaarste wagens, dat moet ik hen meegeven. (atmosferisch !)
                          Last edited by Jokke_vlo; 03/10/2010, 12:48.

                          Comment


                          • The fact that Porsche is planning on releasing a by Cayenne in the near furture isn’t a secret anymore. The reason why is also clear when you see the success of competitor Audi with it’s Q5. A week ago VW CEO Martin Winterkorn told in an interview that the name might be Cajun.
                            Expected engine conversions will range from a 3.0 liter diesel engine producing 240 bhp together with 550 Nm of torque. A bit strange but not to exclude is the option of the rather popular 2.0 liter TDI engine which might turn out as a sales success. Of course it is and stays a Porsche so petrol engines will also be available with the choice between a 2.0 liter TFSI and a supercharged 3.0 liter petrol engine producing a nice 333 bhp. We can’t wait to get more information from Stuttgart.

                            Bron: GTspirit.com



                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Qua exclusiviteit toch ook een probleem hierdoor. Je moet het maar doen sportwagens van 55.000 tot 250.000 euro verkopen en eigenlijk eensheidsworst.
                              Iemand die een 911 koopt voor de exclusiviteit bij de "gewone man" moet dan ook dringend zijn bovenkamer eens nakijken.

                              Dat een Porker zijn broek volschiet bij het in het wild spotten van een GT2-RS met carbon fender-extenders en heel de rimram kan ik best begrijpen, maar voor Jan met de Pet is dat gewoon een 911 met een extra spoiler.

                              Langs de andere kant is dat ook hun sterk punt denk ik, naar betrouwbaarheid toe.

                              Comment


                              • De onvermijdelijke wet van de commercie......badge selling. Een verkoopshit wordt zoiets alvast wel. (ik heb het over de Porsche Q5 )

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Dat een Porker zijn broek volschiet bij het in het wild spotten van een GT2-RS met carbon fender-extenders en heel de rimram kan ik best begrijpen, maar voor Jan met de Pet is dat gewoon een 911 met een extra spoiler.
                                  Voor Jan met de Pet is dat trouwens een tuning 911. Met een extra spoiler van den Auto5: "Zie hoe ze die mooie Porsche verneukt hebben!"

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Een 911 en luchtkoeling zijn ook jaren synoniemen geweest...
                                    Ja inderdaad, dat wel, heb je natuurlijk 100% gelijk in. Maar, eerst zien en dan geloven ... Als het een verbetering is, en het geheel past nog altijd binnen de merkfilosofie hoor je mij ook niet klagen! Maar het is normaal dat je tegenover een dergelijke verandering nogal sceptisch staat als echte 'Porsche-fan' hé.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      De onvermijdelijke wet van de commercie......badge selling. Een verkoopshit wordt zoiets alvast wel. (ik heb het over de Porsche Q5 )
                                      Ah tuurlijk, wat goed is, kan Porsche nog verbeteren Kwestie van intelligent om te gaan met wat voor handen is. Hier zouden andere merkgroepen nog iets van kunnen leren, maar helaas kunnen ze hiervan niet veel opsteken, want de andere concurrenten hebben helemaal geen andere merken waarvoor ze gelijkaardige strategieën kunnen toepassen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Voor Jan met de Pet is dat trouwens een tuning 911. Met een extra spoiler van den Auto5: "Zie hoe ze die mooie Porsche verneukt hebben!"
                                        Andy met de pet laat die spoiler gewoon custom maken.

                                        Comment


                                        • Hier nog een filmpje van het heerlijke geluid van 2 Carrera GT's!

                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X