Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet hier aan't kasteel een Nieuwe Cayenne met zwarte CTT velgen van de vorige generatie, staat eig. niet echt...
Dan ook nog een matzwarte Panamera, blegh.
The fact that Porsche is planning on releasing a by Cayenne in the near furture isn’t a secret anymore. The reason why is also clear when you see the success of competitor Audi with it’s Q5. A week ago VW CEO Martin Winterkorn told in an interview that the name might be Cajun.
Expected engine conversions will range from a 3.0 liter diesel engine producing 240 bhp together with 550 Nm of torque. A bit strange but not to exclude is the option of the rather popular 2.0 liter TDI engine which might turn out as a sales success. Of course it is and stays a Porsche so petrol engines will also be available with the choice between a 2.0 liter TFSI and a supercharged 3.0 liter petrol engine producing a nice 333 bhp. We can’t wait to get more information from Stuttgart.
Bron: GTspirit.com
Waarom is dat nu weer nodig? Dat is toch alleen maar de exclusiviteit van uw merk naar beneden halen... En die C02-shit is ook al geen argument meer dacht ik, aangezien Porsche en VW samen bekeken worden?
Ik heb een vraag, alé vooral omdat mene pa mij die vraag deze week stelde en ik kon daar ook nie direct op antwoorden: Wat is nu eigenlijk de dagrijverlichting van de Panamera Turbo? Ik zie ze meestal altijd stilstaand, maar vandaag een rijdend exemplaar die 4 kleine LED's geïntegreerd in de koplamp had. Maar ik dacht altijd dat de dagrijverlichting die LED's aan weerszijden van de bumper waren?
Bumper: dat dient om den Johnny uit te hangen en om andere Johnny's te irriteren die dan denken dat ge met mistlampen aan rijdt en dan wat hun mistfaren aanzetten of hun groot lichten blijvend aansteken als je voorbij bent gestoken. (dit maak ik letterlijk elke avondrit wel eens mee, 1x ben ik met zo nen tist de parking opgereden en even wat "gepraat").
Dit gaat automatisch samen met je gewone lichten en kan je niet uitschakelen.
Waarom is dat nu weer nodig? Dat is toch alleen maar de exclusiviteit van uw merk naar beneden halen... En die C02-shit is ook al geen argument meer dacht ik, aangezien Porsche en VW samen bekeken worden?
De achterkant is trouwens best wel lelijk
Heeft al lang niks meer met exclusiviteit te maken ... meer met verkoopscijfers denk ik.
Ondanks het feit dat de puristen fel tegen modellen als de Cayenne (en waarschijnlijk ook de Panamera) zijn, mag je niet vergeten dat het net deze modellen zijn waarmee het grootste deel van het zakencijfer gerealiseerd wordt.
En wat de Cajun betreft: afwachten wat het wordt. Hopelijk qua design net iets meer geslaagd dan de (huidige) Cayenne. Het concept op foto is alvast best te smaken.
Dat een Porker zijn broek volschiet bij het in het wild spotten van een GT2-RS met carbon fender-extenders en heel de rimram kan ik best begrijpen, maar voor Jan met de Pet is dat gewoon een 911 met een extra spoiler.
dit is voor mij nu net het unique selling point van 911'jes...
de low-profile sportwagen
Bumper: dat dient om den Johnny uit te hangen en om andere Johnny's te irriteren die dan denken dat ge met mistlampen aan rijdt en dan wat hun mistfaren aanzetten of hun groot lichten blijvend aansteken als je voorbij bent gestoken. (dit maak ik letterlijk elke avondrit wel eens mee, 1x ben ik met zo nen tist de parking opgereden en even wat "gepraat").
Dit gaat automatisch samen met je gewone lichten en kan je niet uitschakelen.
Haha ja, dat doen ze bij mene pa ook Dagrijverlichting gaat automatisch aan als je start, en dan hebt ge altijd wel ne onnozelaar die begint te flikkeren met zijn faren ...
Vandaag de Mondiale bezocht in Parijs.
Opvallend bij porsche: geen 918
1 panamera, verkoopt die niet in Frankrijk misschien.
Wel de 997 speedster en de 2 GTS-en
De speedster vond ik op foto fantastisch, in het echt heb ik het wel moeilijk met de toch wel heeeeeeeel lange en zware achterkant (vooral van opzij bekeken is de verdeling niet harmonieus.
De witte GTS-cabrio oogt veel evenwichtiger qua vorm.
Wat weer wel fantastisch is aan de speedster , het blauwe kleur met de zwarte accenten. En de prachtige zetels. Echt knap!
Doe mij maar een gewone cabrio met die config via exclusive!
Comment