Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb het niet zo hard op de seventies kleuren van de Mk.I, vind een zilveren exemplaar met zwarte (ipv oranje) accenten de lekkerste Mk.I die er is. Misschien daarmee?
Zo?
Een 996 GT3 RS ook in die kleurstelling graag, veel mooier dan wit met rood/blauw imo.
De 996 Mk.II en de 997 Mk.I, beide karren die me in some way angst inboezemen, maar daarom net zo aantrekkelijk zijn. 't Feit dat er zovelen zijn die zeggen "het is moeilijk om daar echt hard mee te gaan" (harder dan een à fond gereden GT3), maakt dat ik net zoiets zou willen, om eraan te werken.
Deze b.v., met schuifdak. Nog twee kuipjes bijkopen om te wisselen als ge 'm niet nodig hebt om 'n reis te doen (oid), en een Panamericana beugel achterin. Klaar.
De 996 Mk.II en de 997 Mk.I, beide karren die me in some way angst inboezemen, maar daarom net zo aantrekkelijk zijn. 't Feit dat er zovelen zijn die zeggen "het is moeilijk om daar echt hard mee te gaan" (harder dan een à fond gereden GT3), maakt dat ik net zoiets zou willen, om eraan te werken.
van de 997 heb ik toch ni zoveel schrik hoor... moet een verschrikkelijk doeltreffend machien zijn!!!! Let op, ik zeg niet dat het een fluitje van een cent is om zo'n auto te besturen, maar vergeleken met z'n 996 voorganger is het toch een veel homogener/solider/doordachter geheel
rappe mannen in 996 GT2's vertonen meestal grijs/geen haar hetgeen me doet vermoeden dat ze al enkele decennia 911 ervaring achter de kiezen hebben.
Comment