Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige wagen die GT2 RS
Het is echt een beest maar ik vind het iets over de top
Ik hou het bij de GT3(RS) en ik denk dat er voor 620pk weinig mensen zijn die dit beest echt kunnen temmen
En drknauf, mij baserend op wat ik al gelezen heb, zou hij de reputatie van widowmaker behouden hebben . Uiteraard is er veel computergeregeld, maar dat heb je in elke auto.
Die banden zijn echt niet geschikt om op een vettige/natte ondergrond door te gaan. t was de kunst om onder- en overstuur te vermijden en alles zeer gedoseerd te doen. Beetje zoals op circuit maar dan op 1% van de gewoonlijke limiet. Denk dat het vallen van de bladeren ook niet geholpen heeft qua grip. Maar het was wel nekeer plezant, en zo buiten het seizoen is het ook veel kalmer op de wegen ginder.
Staan uw remlichten aan, of komt dat door de zon? Zalig, hoe vuil hij er bij staat .
Rondritje met porsche club ofzo?
Zijn de gewone achterlichten. Geen rondritje met de Porsche club nee, ik ben dan ook geen lid van een Porsche club. Eerder toevallig dat de enigen die het zagen zitten alle drie met een Porsche rijden.
Comment