Oorspronkelijk geplaatst door beltar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk heb je er ook mee gezien zondag op de N49(denk ik), zwarte R8 V8 met zwarte velgen en recente plaat.
Comment
-
-
-
Last edited by Jokke_vlo; 11/11/2010, 00:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOndertussen stel ik me volgende vraag. Ben ik de enige die een 997GT3RS MKI knapper vind dat een MKII ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOndertussen stel ik me volgende vraag. Ben ik de enige die een 997GT3RS MKI knapper vind dat een MKII ?
Mk1 GT3 RS > Mk2 GT3 RS
Zoiets ongeveer voor mij.
Comment
-
Steek een MkII RS in de livery van een MkI RS en het "probleem" is opgelost. IMO
Mocht ik moeten kiezen ik zou zeker de MkII nemen omdat er vooral daar een duidelijke upgrade is tov de banale GT3 (meer pk, breder spoor vooraan). Anders gezegd, een MkI RS geeft minder extra tov een GT3 dan de Mk II.
Ik heb mijn GT3 wel maar 7 maanden maar toch heb ik nu al het gevoel dat ik deze wagen misschien wel voor altijd zal houden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenSteek een MkII RS in de livery van een MkI RS en het "probleem" is opgelost. IMO
Mocht ik moeten kiezen ik zou zeker de MkII nemen omdat er vooral daar een duidelijke upgrade is tov de banale GT3 (meer pk, breder spoor vooraan). Anders gezegd, een MkI RS geeft minder extra tov een GT3 dan de Mk II.
Tussen RS mk.I en GT3 mk.II zou het dan weer in het voordeel van die eerste zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJij hebt clubsport nodig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenSteek een MkII RS in de livery van een MkI RS en het "probleem" is opgelost. IMO
Mocht ik moeten kiezen ik zou zeker de MkII nemen omdat er vooral daar een duidelijke upgrade is tov de banale GT3 (meer pk, breder spoor vooraan). Anders gezegd, een MkI RS geeft minder extra tov een GT3 dan de Mk II.
Ik heb mijn GT3 wel maar 7 maanden maar toch heb ik nu al het gevoel dat ik deze wagen misschien wel voor altijd zal houden
Had de Mk1 RS dan geen breder spoor dan de toenmalige GT3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEr zit een rolkooi in, dus zespuntsgordels kunnen dan nog gemonteerd worden ?
Comment
-
Ik zou die zwarte nooit nemen. Na wat verdieping en gesprekken met kenners is het wel zo dat technisch gezien zo een RS MKI niet de beste keuze is, een 996 GT3 presteert beter wegens lichter betere ophanging en zelfs de remmen, maar ik val wel op de looks van die MKI rs. Tweedehands ligt zo een rs heel kort bij een GT3 MKII. we spreken dan wel van bj 2007 tov 2009
Comment
-
voor mij persoonlijk is de spoiler op de MK II net iets vetter.
en om het lijstje hier eens naast elkaar te zetten een fotoke (helaas maar op 1/18 )
MKII; MKI; GT3 MKII en de 996 GT RS.
heb eigenlijk al zeker 3 porsche 1/18 staan zoals de echte hier op forum rondrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk zou die zwarte nooit nemen. Na wat verdieping en gesprekken met kenners is het wel zo dat technisch gezien zo een RS MKI niet de beste keuze is, een 996 GT3 presteert beter wegens lichter betere ophanging en zelfs de remmen, maar ik val wel op de looks van die MKI rs. Tweedehands ligt zo een rs heel kort bij een GT3 MKII. we spreken dan wel van bj 2007 tov 2009
Comment
-
996 GT3 rs hardcore
997 GT3 MKi
997 GT3 MKII in smurfblauw of rood eigenlijk gelijk wat kleur en ik vind die achterspoiler beter dan de MKI en de splitter vooraan is veel beter dan de MKI (rijdt ze zo gemakkelijk niet af)
997 GT3RS MKI vooral de zwart oranje
997 GT3RS MKII
Ik ben zot van die auto en ik had van het begin al het gevoel
Deze auto gaat nooit meer weg
Ik kan geen vergelijking maken van weggedrag of prestaties maar ik denk toch dat ieder model zijn charmes heeft en geeft aan zijn piloot en daar draait het om
Comment
Comment