Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJokke! Oranje! De buren gaan niets doorhebben!
En ik verplicht je bijkomend een Cup-lip en GT2-skirts te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtengt2 skirts?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenik zie geen verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenik zie geen verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenofwel, hoe gefixeerd geraken op de meest onnozele details
Comment
-
Ik zie dat er bij Carrera Motors een 2007 GT3 te koop staat in GT-zilver, Clubsport, voor 87.900 euro... (nu dat er precies zovele interesse is )
Anderzijds staat er ook een splinternieuwe GT3 op (niet RS) voor... 152600 euro Behalve PCCB niet echt meer opties dan de mijne. Basisprijs lijkt me flink de hoogte ingegaan of zo ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtengoedkope aanpassingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWat noem je goedkoop in dit geval ?
Misschien is goedkoop niet het juiste woord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk zie dat er bij Carrera Motors een 2007 GT3 te koop staat in GT-zilver, Clubsport, voor 87.900 euro... (nu dat er precies zovele interesse is )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVerschil is subtiel maar de moeite imo.
Edith zegt dat ie toen nog hoog op zijn poten stond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBasisprijs lijkt me flink de hoogte ingegaan of zo ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Edith zegt dat ie toen nog hoog op zijn poten stond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLin zegt mij dat ge nen tjoener zijt !
Comment
Comment