beetje zonde van dat oranje en de uitlaten wel..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenEr stond nu een zwarte 2008 mk1 RS voor 82k te koop, met veel extra's.
'k Zie wel dat ie sedert vandaag verkocht is: http://www.londonlhdcentre.com/carde...p?carIndex=930
Edit, en in Essen staat er ene voor 78800 (wel al veel km, geen btw auto) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=137891450
die oranje is fantastisch!!!! heeft de versterkte A-pilaren voor de kooi + zijdelingse. Is precies goe getracked aan het camber te zien...en staat ook wat lager denk ik. Zalig mooie auto!!!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtendie oranje is fantastisch!!!! heeft de versterkte A-pilaren voor de kooi + zijdelingse. Is precies goe getracked aan het camber te zien...en staat ook wat lager denk ik. Zalig mooie auto!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenMoest ik nu al willen toehappen, zou dit zeker een kanshebber zijn:
80k btw in, en net een nieuwe motor erin...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtendie oranje is fantastisch!!!! heeft de versterkte A-pilaren voor de kooi + zijdelingse. Is precies goe getracked aan het camber te zien...en staat ook wat lager denk ik. Zalig mooie auto!!!
2
vorbesitzer
85500
kilometer langstrecke,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenMoest ik nu al willen toehappen, zou dit zeker een kanshebber zijn:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk hoop dat ge dat niet meent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWelke euronorm is dat?
En dat zou niet meer kunnen? Worden er dan geen gt2rs'en uitgeleverd in 2011?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlopt, allemaal MY10 en dit jaar uitgeleverd. Da's ook de reden waarom ze nog de kleine spiegels krijgen, en niet de grote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPorker kwam klaar bij het horen van dit nieuws.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat, en 't feit dat ze zo nog een voorraadje carbon exemplaartjes die niet meer op de GT3 en GT3 RS kunnen worden gemonteerd, hadden liggen. Dacht ik.
Stockverkoop heet dit, alleen kost dat bij Porsche MEER
Comment
-
Toepassing van de normen
Vanaf de inwerkingtreding van de Euro 5- en Euro 6-normen moeten de lidstaten de typegoedkeuring, de inschrijving, de verkoop en de ingebruikname van voertuigen die niet aan de emissiegrenswaarden voldoen, weigeren. Met betrekking tot voertuigen voor goederenvervoer (categorie N1, klassen II en III, en categorie N2) en voertuigen voor specifieke sociale behoeften is voorzien in een aanvullende termijn van telkens één jaar. Het tijdschema ziet er dus als volgt uit:
de Euro 5-norm is van toepassing sinds 1 september 2009 voor de typegoedkeuring en zal van toepassing zijn vanaf 1 januari 2011 voor de inschrijving en de verkoop van nieuwe voertuigtypen;
de Euro 6-norm is van toepassing vanaf 1 september 2014 voor de typegoedkeuring en vanaf 1 september 2015 voor de inschrijving en de verkoop van nieuwe voertuigtypen.
maw alles wat niet euro-5 is kan nooit meer ingeschreven worden vanaf 1 januari. Als ge nog zo een track-car hebt staan zou ik me maar naar de DIV reppen als handelaar of ge geraakt er nooit meer vanaf dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMet inschrijving wordt dan - uiteraard - (eerste) inschrijving als nieuwe wagen bedoeld, maar zo staat het er eigenlijk niet...
Valt een GT3-RS daar niet onder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMet inschrijving wordt dan - uiteraard - (eerste) inschrijving als nieuwe wagen bedoeld, maar zo staat het er eigenlijk niet...
Comment
-
Comment
-
Ik zou altijd eentje kopen met een Porsche garantie of zelfs bij een Duitse Porsche dealer. De prijzen zijn er ongeveer 10k lager en je hebt garantie en zekerheid van het verleden van de auto.
Altijd opletten bij "koopjes". Ik heb gisteren aan aantal verkopers op mobile.de aangeschreven, die wagens verkochten aan mooie prijzen. Telkens kreeg ik bij de vraag unfall frei? een nein te horen.......
In Duitsland lachen ze er trouwens niet mee als je zou foefelen of liegen als verkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDAT is een serieus risico imo.
Ik zou altijd eentje kopen met een Porsche garantie of zelfs bij een Duitse Porsche dealer. De prijzen zijn er ongeveer 10k lager en je hebt garantie en zekerheid van het verleden van de auto.
Altijd opletten bij "koopjes". Ik heb gisteren aan aantal verkopers op mobile.de aangeschreven, die wagens verkochten aan mooie prijzen. Telkens kreeg ik bij de vraag unfall frei? een nein te horen.......
In Duitsland lachen ze er trouwens niet mee als je zou foefelen of liegen als verkoper.
Comment
Comment