Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• beetje zonde van dat oranje en de uitlaten wel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
      Er stond nu een zwarte 2008 mk1 RS voor 82k te koop, met veel extra's.
      'k Zie wel dat ie sedert vandaag verkocht is: http://www.londonlhdcentre.com/carde...p?carIndex=930

Edit, en in Essen staat er ene voor 78800 (wel al veel km, geen btw auto) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=137891450

die oranje is fantastisch!!!! heeft de versterkte A-pilaren voor de kooi + zijdelingse. Is precies goe getracked aan het camber te zien...en staat ook wat lager denk ik. Zalig mooie auto!!!
      Porsche 996 GT3 RS
      Porsche 964 RS
      BMW ///M3 e30
      Mercedes c250 CDI AMG
      www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
        die oranje is fantastisch!!!! heeft de versterkte A-pilaren voor de kooi + zijdelingse. Is precies goe getracked aan het camber te zien...en staat ook wat lager denk ik. Zalig mooie auto!!!
        ²² Zéér vet exemplaar.

Comment

Moest ik nu al willen toehappen, zou dit zeker een kanshebber zijn:

80k btw in, en net een nieuwe motor erin...
          Ik hoop dat ge dat niet meent

Comment

• 't is idd ne mix van alles ..
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
              Inderdaad, maar zet er dan dees ni bij he:

2
              vorbesitzer

85500
              kilometer langstrecke,

Comment

Wtf, serieus? Die uitlaten, wat hebben ze daarmee uitgestoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ik hoop dat ge dat niet meent
                  Hij moet z'n naam in ere houden hé.

Comment

Welke euronorm is dat?

En dat zou niet meer kunnen? Worden er dan geen gt2rs'en uitgeleverd in 2011?
                    Klopt, allemaal MY10 en dit jaar uitgeleverd. Da's ook de reden waarom ze nog de kleine spiegels krijgen, en niet de grote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Klopt, allemaal MY10 en dit jaar uitgeleverd. Da's ook de reden waarom ze nog de kleine spiegels krijgen, en niet de grote.
                      Porker kwam klaar bij het horen van dit nieuws.

Comment

Porker kwam klaar bij het horen van dit nieuws.
                        Dat, en 't feit dat ze zo nog een voorraadje carbon exemplaartjes die niet meer op de GT3 en GT3 RS kunnen worden gemonteerd, hadden liggen. Dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Dat, en 't feit dat ze zo nog een voorraadje carbon exemplaartjes die niet meer op de GT3 en GT3 RS kunnen worden gemonteerd, hadden liggen. Dacht ik.
                          Geldt ook voor het merendeel van de koetswerkpanelen.
                          Stockverkoop heet dit, alleen kost dat bij Porsche MEER

Comment

• Toepassing van de normen

Vanaf de inwerkingtreding van de Euro 5- en Euro 6-normen moeten de lidstaten de typegoedkeuring, de inschrijving, de verkoop en de ingebruikname van voertuigen die niet aan de emissiegrenswaarden voldoen, weigeren. Met betrekking tot voertuigen voor goederenvervoer (categorie N1, klassen II en III, en categorie N2) en voertuigen voor specifieke sociale behoeften is voorzien in een aanvullende termijn van telkens één jaar. Het tijdschema ziet er dus als volgt uit:

de Euro 5-norm is van toepassing sinds 1 september 2009 voor de typegoedkeuring en zal van toepassing zijn vanaf 1 januari 2011 voor de inschrijving en de verkoop van nieuwe voertuigtypen;
                            de Euro 6-norm is van toepassing vanaf 1 september 2014 voor de typegoedkeuring en vanaf 1 september 2015 voor de inschrijving en de verkoop van nieuwe voertuigtypen.

maw alles wat niet euro-5 is kan nooit meer ingeschreven worden vanaf 1 januari. Als ge nog zo een track-car hebt staan zou ik me maar naar de DIV reppen als handelaar of ge geraakt er nooit meer vanaf dus.

Comment

• Met inschrijving wordt dan - uiteraard - (eerste) inschrijving als nieuwe wagen bedoeld, maar zo staat het er eigenlijk niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Met inschrijving wordt dan - uiteraard - (eerste) inschrijving als nieuwe wagen bedoeld, maar zo staat het er eigenlijk niet...
                                "voertuigen voor specifieke sociale behoeften "

Valt een GT3-RS daar niet onder?

Comment

Met inschrijving wordt dan - uiteraard - (eerste) inschrijving als nieuwe wagen bedoeld, maar zo staat het er eigenlijk niet...
                                  Ik hoop dat de mensen die een GT2RS besteld hebben tegen december daar dan ook van op de hoogte gebracht worden ... Zo een maandje wachten met het oog op de boekhouding/BIV/whatever zou anders wel eens lelijk kunnen tegenvallen.

Comment

In gelijk welk EU land mag ik hopen.

Comment

DAT is een serieus risico imo.
                                      Ik zou altijd eentje kopen met een Porsche garantie of zelfs bij een Duitse Porsche dealer. De prijzen zijn er ongeveer 10k lager en je hebt garantie en zekerheid van het verleden van de auto.

Altijd opletten bij "koopjes". Ik heb gisteren aan aantal verkopers op mobile.de aangeschreven, die wagens verkochten aan mooie prijzen. Telkens kreeg ik bij de vraag unfall frei? een nein te horen.......

In Duitsland lachen ze er trouwens niet mee als je zou foefelen of liegen als verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        DAT is een serieus risico imo.
                                        Ik zou altijd eentje kopen met een Porsche garantie of zelfs bij een Duitse Porsche dealer. De prijzen zijn er ongeveer 10k lager en je hebt garantie en zekerheid van het verleden van de auto.

Altijd opletten bij "koopjes". Ik heb gisteren aan aantal verkopers op mobile.de aangeschreven, die wagens verkochten aan mooie prijzen. Telkens kreeg ik bij de vraag unfall frei? een nein te horen.......

In Duitsland lachen ze er trouwens niet mee als je zou foefelen of liegen als verkoper.
                                        Ik denk dat je er in België ook nog van zou verschieten hoe vaak je een GT3/RS bij de carrossier tegenkomt.

Comment

Working...
                                        X