Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ge dat niet meent
    Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    DAT is een serieus risico imo.
    Ik zou altijd eentje kopen met een Porsche garantie of zelfs bij een Duitse Porsche dealer. De prijzen zijn er ongeveer 10k lager en je hebt garantie en zekerheid van het verleden van de auto.

Altijd opletten bij "koopjes". Ik heb gisteren aan aantal verkopers op mobile.de aangeschreven, die wagens verkochten aan mooie prijzen. Telkens kreeg ik bij de vraag unfall frei? een nein te horen.......

In Duitsland lachen ze er trouwens niet mee als je zou foefelen of liegen als verkoper.
    Ik dacht eerst dat het een Porsche dealer was

Verder ook geen fan van de uitlaten, maar de orginele wordt meegeleverd en verder leek die origineel? En dat teveel aan oranje is snel verholpen toch?

Of zou je geen kopen met nieuwe motor? Dat zie je nochtans heel vaak bij Porsches... Zit daar dan niet automatisch 2j Porsche garantie op?

Nu, ik ben me nog maar aan 't opwarmen hé, als het zover is zal ik de mannen met ervaring zeker om hun zegen vragen

Ongevalvrij is idd een must, en best dat ze blijkbaar eerlijk zijn. Maar of die circuit gezien heeft of niet, dat zul je nooit met zekerheid weten (de Porsche dealer zelf ook niet trouwens).

Zo zie je maar, 't is nog nuttig om hier op 't forum te zitten

En nog, de enige voorwaarde die de misses heeft, is eigenlijk "GEEN ZWARTE"...
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
      Verder ook geen fan van de uitlaten, maar de orginele wordt meegeleverd en verder leek die origineel? En dat teveel aan oranje is snel verholpen toch?
      En die gaten in de achterbumper?

Of zou je geen kopen met nieuwe motor? Dat zie je nochtans heel vaak bij Porsches... Zit daar dan niet automatisch 2j Porsche garantie op?
      Geen idee, hangt ook van de historiek van de auto af he. Maar ik zou er niet vanuit gaan.

Nu, ik ben me nog maar aan 't opwarmen hé, als het zover is zal ik de mannen met ervaring zeker om hun zegen vragen

Ongevalvrij is idd een must, en best dat ze blijkbaar eerlijk zijn. Maar of die circuit gezien heeft of niet, dat zul je nooit met zekerheid weten (de Porsche dealer zelf ook niet trouwens).
      Waarom die angst voor circuitbakken? Da spel is daarvoor gemaakt. 7/10 van de verkochte GT3's worden getracked. Beter zo ene dan ene waar ze de motor van hebben lui gereden, met 5000km op 5 jaar.

En nog, de enige voorwaarde die de misses heeft, is eigenlijk "GEEN ZWARTE"...
      Goed plan
      Last edited by ; 12/11/2010, 23:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        DAT is een serieus risico imo.
        Ik zou altijd eentje kopen met een Porsche garantie of zelfs bij een Duitse Porsche dealer. De prijzen zijn er ongeveer 10k lager en je hebt garantie en zekerheid van het verleden van de auto.
        Hou er wel rekening mee dat de meeste Porsches bij Duitse dealers niet automatisch Porsche Approved garantie zijn. Meestal moet je daar nog eens 1.5-2K voor bijbetalen als je de auto koopt.

Comment

Hou er wel rekening mee dat de meeste Porsches bij Duitse dealers niet automatisch Porsche Approved garantie zijn. Meestal moet je daar nog eens 1.5-2K voor bijbetalen als je de auto koopt.
          Da's goed om weten!!
          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

met 5000km op evenveel jaar.
            Porsche bestaat nochtans pas een dikke 60 jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Porsche bestaat nochtans pas een dikke 60 jaar...

5 jaar dus

Comment

• Vergis ik mij? is dat hier "Porsche lovers" ? Lijkt sterk op "GT3/RS lovers" fantastisch , alleen is dat niet meer voor mij weggelegd
                Nu ,volg dat hier ongeduldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                  Vergis ik mij? is dat hier "Porsche lovers" ? Lijkt sterk op "GT3/RS lovers" fantastisch , alleen is dat niet meer voor mij weggelegd
                  Nu ,volg dat hier ongeduldig!
                  Jp in je onderschrift heb je evenveel ex-en als ik, alleen je hebt er nu nog eentje in dienst en ik niet.

Comment

• Mmmmjah, kind of like it!

Comment

• Van de standaard kleurencombinaties op de Mk.II 997 GT3 RS blijf ik toch steevast deze 't mooist vinden...

Comment

• Mag ik?

Comment

• Fuck das lelijk. Mooie exterieurkleur nochtans voor zo'n (996 Turbo?) cabrio, meer pics?

Comment

• click pic to enjoy full size

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Fuck das lelijk. Mooie exterieurkleur nochtans voor zo'n (996 Turbo?) cabrio, meer pics?
                              996 turbo S cabrio, 1 van de 2 op Porsche Gebrauchtwagen.de

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Van de standaard kleurencombinaties op de Mk.II 997 GT3 RS blijf ik toch steevast deze 't mooist vinden...

Idem, alleen jammer dat het zo braaf is he, dat wit.

Comment

Idem, alleen jammer dat het zo braaf is he, dat wit.
                                    Mjah, dat rood maakt voldoende contrast, imo.

Wat ik, op kleurenvlak, "erger" vind, is dat die gele PCCB-remzadels vloeken met de rode velgen, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Mjah, dat rood maakt voldoende contrast, imo.

Wat ik, op kleurenvlak, "erger" vind, is dat die gele PCCB-remzadels vloeken met de rode velgen, imo.
                                      Die zitten toch niet op die foto?

Comment

• Dit ding staat ondertussen ook al 'n paar maanden te koop, right?

Lekker, de TuurBo color, maar dan mét PCCB's. Dat blauw in 't interieur mocht er voor mijn part uit gebleven zijn, maar bon.

Edit:

Nog ene die al lang te koop staat...

Comment

Working...
                                        X