Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk vind het anders maar een foorkraam-combo, dat oranje op dat zilver
Voor mij liefst een unikleur op een GT3(RS) !
Moest ik nu een MkI RS zoeken, 't zou een oranje (moeten) zijn met zwarte striping. Met als voordeel dat je van die versie nog de meeste mogelijkheden hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHier eentje met carbon in 't interieur en PCCB's...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
Voor pakweg 2/3 van de nieuwprijs heb je wel een quasi nieuwe RS !
Anderzijds valt het mij op dat de MkII GT3 maar weinig in waarde is gedaald, het laatste half jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk vind het anders maar een foorkraam-combo, dat oranje op dat zilver, en dan nog eens die gele klauwen erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoezo? Daar kan je toch geen kant mee uit?
Mij zou de kleur geen reet uitmaken moest ik zo'n auto zoeken, ik zou er eentje willen met de juiste kilometers, staat van onderhoud, voorgeschiedenis en evt. opties, en de kleur pas ik nadien toch aan (wrap).
Comment
-
Ah, that way. Yep.
Ik vind alle kleurencombinaties van de Mk.I GT3 RS maar zozo, met uitzondering van de zilveren (met zwart of oranje). Uni kleuren op zo'n moderne auto, bah. Metallic geeft meer diepgang, imo.
Daarom ook dat ik de Mk.I RS niet geiler vind dan de Mk.II -> de Mk.II is (zo lees je toch overal) de duidelijk betere auto, 'k vind 'm (los van kleur) ook knapper (achterlichten, cleanere voorbumper, enz.).
Maar nog 'es: 't zou me niet uitmaken welk kleur, staat e.d. primeren duidelijk op de kleur. En met een wrap kan je dan nog alle kanten uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh, that way. Yep.
Ik vind alle kleurencombinaties van de Mk.I GT3 RS maar zozo, met uitzondering van de zilveren (met zwart of oranje). Uni kleuren op zo'n moderne auto, bah. Metallic geeft meer diepgang, imo.
Maar nog 'es: 't zou me niet uitmaken welk kleur, staat e.d. primeren duidelijk op de kleur. En met een wrap kan je dan nog alle kanten uit.
Wat een contradictie. Zeggen dat een metallic kleur meer diepgang heeft en een uni kleur "bah" vinden, maar dan wel denken aan een wrap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk kan er in komen. Zilver/zwart is m'n favo.
Hier eentje met carbon in 't interieur en PCCB's...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat een contradictie. Zeggen dat een metallic kleur meer diepgang heeft en een uni kleur "bah" vinden, maar dan wel denken aan een wrap.
Comment
-
Zo een zilver met oranje die aan alle voorwaarden voldoet weet ik staan , maar laat ik staan omdat ik het idd een foorkraam vind. Een rsII zit niet in het budget tenzij ik de pan vervang door een passat cc diesel. Het gaat tussen rs mkI of gt3 mkII de overname van die leasing zegt me wel iets ondanks de kleur (ben niet voor wit) goed onderhouden bij Belgische garage gekocht. Ben benieuwd naar de uiteindelijke voorwaarden als ik alleen de afbetaling moet overnemen......
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk merk hier het ontstaan van een Pccb fetisj , nietwaar GTA ?
Ze hebben me gisteren trouwens de overname van een Leasing van een witte met zwarte stripings rs MKI voorgesteld ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk vind er geen zak aan, aan al dat carbon in het interieur. Zie liever de standaard-materialen. Daar zou ik nu echt geen eurocent aan kunnen geven, aan die "opsmuk"
Dat carbon is trouwens standaard (in 't dashboard) op de GT3 RS dacht ik. Moest 't een gratis optie zijn om daar dan dat donkergrijs in te krijgen, zou ge dat dan doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie bah is er misschien over, 't veralgemeent teveel, jouw rood en zelfs dat (moeilijke) smurfenblauw van Tuur vind ik (zeker IRL wat de laatste betreft) echt dik qua kleur ... maar zelf zou ik dat nooit, mocht ik de keuze hebben, nemen. Omdat ik 'n metallic kleur zoveel mooier vind. Mag toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenZo een zilver met oranje die aan alle voorwaarden voldoet weet ik staan , maar laat ik staan omdat ik het idd een foorkraam vind. Een rsII zit niet in het budget tenzij ik de pan vervang door een passat cc diesel. Het gaat tussen rs mkI of gt3 mkII de overname van die leasing zegt me wel iets ondanks de kleur (ben niet voor wit) goed onderhouden bij Belgische garage gekocht. Ben benieuwd naar de uiteindelijke voorwaarden als ik alleen de afbetaling moet overnemen......
Ik zou voor de diesel + RSmk2 optie gaan...335/535d met daarnaast
Comment
Comment