Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Alleen ga je dat 2de hands niet vinden. Die striping, is dat gespoten of geplakt? Anders eentje met oranje en de striping eraf trekken en er zwarte ophangen.
    Als 'k me niet vergis kon je dat toch ook krijgen bij Porsche? De zwarte striping was oem, en zilver ook.

Al zal dat wel weer wat duiten gekost hebben, Porsche kennende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Ik zou toch niet meer durven een gewone 997 2S hier op het forum voor te stellen zunne
      Ik vraag me af wat ge nog van een testrit in een 997 C2S gaat vinden eens ge nog wa kilometers met uwe Lotus gebold hebt

Comment

• Er heeft trouwens erg lang een RS Mk.I in 't zilver met rode decals te koop gestaan op mobile, ik dacht zelfs bijna nieuw. Ook rode velgen. Foto's waren eerder crappy, maar kar zag er echt netjes uit.

Comment

Vind ik ook zeer geslaagd:

Dees vraag ik aan sinterklaas dit jaar

Comment

• Pff manne stop it.. al die GT3/GT3RS'en
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Als 'k me niet vergis kon je dat toch ook krijgen bij Porsche? De zwarte striping was oem, en zilver ook.

Al zal dat wel weer wat duiten gekost hebben, Porsche kennende.
              Alles kon bij de RS, maar dan wel allemaal Porsche Exclusive met dus inderdaad een bijhorende prijs. Ik ben er zo nog maar drie tegen gekomen in die kleuren combinatie, dus zou het al moeten lukken dat je zo eentje vindt in 2dehands.

Comment

Ik zou toch niet meer durven een gewone 997 2S hier op het forum voor te stellen zunne
                Ik zou dat nuanceren, met "als ge ouder zijt dan 40".

Comment

• Vorig weekend aan zee nog een 993 Carrera gezien in 't zilver, met BBS Rennsports. Miljaar...

DIt hier scoort dan ook zeeer hoog in m'n wishlist...

Een zilverkleurige 993 RS, met die goudkleurige Rennsports.

'k Weet dat 't een combo is die maar weinigen kunnen smaken... ik vind 't über!

Comment

Ge komt er nog net goed vanaf !

Comment

• En dit gTa?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ik vraag me af wat ge nog van een testrit in een 997 C2S gaat vinden eens ge nog wa kilometers met uwe Lotus gebold hebt
                          Awel het moet lukken dat ik daar ook al een paar keer heb aan gedacht , dringend nog eens een testritje versieren

Comment

• Kontje.

Wel jammer dat je dan die speciale compoundvelgen van de RS niet steken hebt, die zijn ook beestig. Maar duur genoeg om ze te sparen, lijkt me.

Klopt het dat de Carrera RS de "goedkopere" variant heeft van die van de GT2? (geen donkerkleurig hart en geen magnesiumlegering)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                              Jammer van de transportblokken op de vering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                En dit gTa?

Wie zegt daar nu nee tegen? Rijmachine ten top! zelfs een gewone 964 is toch al bééstig? Ben zo ooit meegeweest met die van Raf en die van Steven, jongens toch wat 'n zaligheid om mee te rijden.

Of de 964 RS van Mich ... dat is toch 't summum, zo goed als?

Comment

• Ik weet het niet. Heb nog nooit met zo een oude Porsche gereden.

Comment

En dan een wit randje rond de velgen.
                                    Dat is Speedy_Me hier op 't forum zeker?
                                    Deze is verkocht en hij heeft een opvolger, iemand een idee welke? Want hij is niet meer actief op 't forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
                                      Ge komt er nog net goed vanaf !
                                      Chanse

Ik moet wel zeggen dat ik vroeger vond : sportwagen + cabrio past niet samen maar daarin ben ik 100% gedraaid ... next car is een 997 2 of 4S Cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                        Schitterende foto, maar damn die velgen zijn lelijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Dat is Speedy_Me hier op 't forum zeker?
                                          Deze is verkocht en hij heeft een opvolger, iemand een idee welke? Want hij is niet meer actief op 't forum
                                          Wa ne poser

Daar valt dus niet mee te rijden op straat he, met die gordels, tenzij ge ze ni deftig aan doet.

Comment

Working...
                                          X