Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Dacht dat 't ook verboden was, in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Wa ne poser
      Gebruikt zijn GT3RS ook niet on-track
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        'k Dacht dat 't ook verboden was, in België?
        Geen idee maar het zou me niks verbazen.

Comment

• Dat hoéft toch ook niet?

(maar dan is 't wel wat gek dat je met je multipoint gordels op de baan aan rijdt, ja)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Dat is Speedy_Me hier op 't forum zeker?
            Deze is verkocht en hij heeft een opvolger, iemand een idee welke? Want hij is niet meer actief op 't forum
            Denk niet dat 'ie al een opvolger heeft.
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Dat hoéft toch ook niet?

(maar dan is 't wel wat gek dat je met je multipoint gordels op de baan aan rijdt, ja)
              Misschien niet nee, maar 't blijft enigszins jammer.. niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Ik zou voor de diesel + RSmk2 optie gaan...335/535d met daarnaast

Ik denk dat ik de mijnen RS in deze config zou nemen. Héérlijk

Comment

• En een zalige kleur om te detailen ook, vind ik. Die metallic tussenkleuren kunnen zo verdomde zalig gaan fonkelen dan.

Dat mysticblauw van mijne vorigen was ook zo'n kleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                    Vind ik ook zeer geslaagd:
                    Moest ik zo ene tegenkomen, dan ging ik nog bijklussen om het te kunnen betalen. DAT is dus mijn absoluuuuute favoriet. Maar......die vind je zo goed als niet !

Ik heb zo wat opzoek werk gedaan en is nagevraagd. Bij Penders hebben ze er zo maar 2 verkocht....

Comment

Ik denk 't wel. Geen idee wat een full wrap moet kosten, als dat iets kost van max. 2-3 full details, dan zou ik niet twijfelen.
                      Ik ben ook fan geworden van een wrap.
                      Kost wel snel 4 tot 5 details ...

En vergeet niet, zo een matte lak of wrap is nog veel moeilijker te onderhouden dan een lak hé !!! Je ziet er alles op, en je kan kleine beschadigingen niet herstellen of je moet dat deel herwrappen met kans op kleurverschil.

Zij die hun kar wrappen voor het onderhoudsgemakt zijn IMHO totaal verkeerd bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Ik denk dat ik de mijnen RS in deze config zou nemen. Héérlijk
                        Hier ook, mocht ik kunnen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          Moest ik zo ene tegenkomen, dan ging ik nog bijklussen om het te kunnen betalen. DAT is dus mijn absoluuuuute favoriet. Maar......die vind je zo goed als niet !

.

Ik zoek nen beenhouwer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Weer dat kleurtje he.. damn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Ik ben ook fan geworden van een wrap.
                              Kost wel snel 4 tot 5 details ...

En vergeet niet, zo een matte lak of wrap is nog veel moeilijker te onderhouden dan een lak hé !!! Je ziet er alles op, en je kan kleine beschadigingen niet herstellen of je moet dat deel herwrappen met kans op kleurverschil.

Zij die hun kar wrappen voor het onderhoudsgemakt zijn IMHO totaal verkeerd bezig
                              Mij zou 't gaan om (1) een lelijke kleur (naar mijn smaak) weg en (2) wat extra bescherming tegen track-vuil en -beschadiging. Onderhoud kan me worst wezen, ik rijd meestal toch in de wasbox of -straat met m'n vehikels.

Comment

• Dit zou mijn keuze zijn bij de MKII:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Ik zoek nen beenhouwer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                    Dit zou mijn keuze zijn bij de MKII:

maar 'm hed wel zalige velgskes liggen daar in de hoek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      De eigenaar is van het vrouwelijke geslacht...

Comment

Mij zou 't gaan om (1) een lelijke kleur (naar mijn smaak) weg en (2) wat extra bescherming tegen track-vuil en -beschadiging. Onderhoud kan me worst wezen, ik rijd meestal toch in de wasbox of -straat met m'n vehikels.
                                        Vooral da laatste ga je niet moeten doen met een matte wrap, het zou nie lang nen matten zijn nl. :p

Comment

• In het voorjaar een spectaculair co-ritje gehad in deze...

Comment

Working...
                                          X