'k Dacht dat 't ook verboden was, in België?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWa ne poser2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Dacht dat 't ook verboden was, in België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is Speedy_Me hier op 't forum zeker?
Deze is verkocht en hij heeft een opvolger, iemand een idee welke? Want hij is niet meer actief op 't forum1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat hoéft toch ook niet?
(maar dan is 't wel wat gek dat je met je multipoint gordels op de baan aan rijdt, ja)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou voor de diesel + RSmk2 optie gaan...335/535d met daarnaast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVind ik ook zeer geslaagd:
Ik heb zo wat opzoek werk gedaan en is nagevraagd. Bij Penders hebben ze er zo maar 2 verkocht....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk 't wel. Geen idee wat een full wrap moet kosten, als dat iets kost van max. 2-3 full details, dan zou ik niet twijfelen.
Kost wel snel 4 tot 5 details ...
En vergeet niet, zo een matte lak of wrap is nog veel moeilijker te onderhouden dan een lak hé !!! Je ziet er alles op, en je kan kleine beschadigingen niet herstellen of je moet dat deel herwrappen met kans op kleurverschil.
Zij die hun kar wrappen voor het onderhoudsgemakt zijn IMHO totaal verkeerd bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk denk dat ik de mijnen RS in deze config zou nemen. Héérlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMoest ik zo ene tegenkomen, dan ging ik nog bijklussen om het te kunnen betalen. DAT is dus mijn absoluuuuute favoriet. Maar......die vind je zo goed als niet !
.
Ik zoek nen beenhouwer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk ben ook fan geworden van een wrap.
Kost wel snel 4 tot 5 details ...
En vergeet niet, zo een matte lak of wrap is nog veel moeilijker te onderhouden dan een lak hé !!! Je ziet er alles op, en je kan kleine beschadigingen niet herstellen of je moet dat deel herwrappen met kans op kleurverschil.
Zij die hun kar wrappen voor het onderhoudsgemakt zijn IMHO totaal verkeerd bezig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDit zou mijn keuze zijn bij de MKII:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMoest ik zo ene tegenkomen, dan ging ik nog bijklussen om het te kunnen betalen. DAT is dus mijn absoluuuuute favoriet. Maar......die vind je zo goed als niet !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMij zou 't gaan om (1) een lelijke kleur (naar mijn smaak) weg en (2) wat extra bescherming tegen track-vuil en -beschadiging. Onderhoud kan me worst wezen, ik rijd meestal toch in de wasbox of -straat met m'n vehikels.
Comment
Comment