Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik zou voor de diesel + RSmk2 optie gaan...335/535d met daarnaast
    Absoluut!

Zo'n kar als wannes als daily, en dan een RS ernaast. What more does one want.

Comment

• decals
      voor mij eentje zonder aub!

en wrappen, enkel de xenons met een onzichtbare wrap, voor bescherming..
      heb teveel ervaring met matte xenons

En dit topic is HOT momenteel, amai. Een paar uurkes gaan mtb'en en je mag 7 blz inhalen
      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Fack ja! Kwam deze net tegen:

x10
        Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Absoluut!

Zo'n kar als wannes als daily, en dan een RS ernaast. What more does one want.
        Seg Phil, maak eens een shopje van een aquablauwe rs met zwarte velgen en dito decals

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Seg Phil, maak eens een shopje van een aquablauwe rs met zwarte velgen en dito decals
          Komt in orde.

Comment

• Das ni mooi. Op zo een donkere kleur nog eens zwarte decals gaan plakken trekt op niks imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              De witte heeft een zetje gedaan links achter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ik denk dat ik de mijnen RS in deze config zou nemen. Héérlijk
                Dat zeg ik al zo lang! Eindelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Das ni mooi. Op zo een donkere kleur nog eens zwarte decals gaan plakken trekt op niks imo.
                  Aqua is toch niet zo donker?

Comment

• Onze Tuur
                    Porsche GT3 MKII Burnout at Monza wakegranturismoMy page on facebook http://www.facebook.com/pages/Matteo-Ravelli-Photographers/357413106153

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                      Geel met zwarte decals moet vet zijn
                      Correct.

Comment

• Comment

• Zo wil ik hem. Misschien met de decals allemaal in het mat.

Welk geel is dat trouwens? Is dat Speed Yellow? Ziet er precies iets voller uit van kleur, I like it.

Comment

• Absoluut de knapste combo, ik zou de decals juist vervangen voor mk.I decals, kleurencombo is subliem...

Doet me aan 2.8 RSR denken

Comment

• Ik zou gewoon alle decals verwijderen, gaat het mooist zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Zo wil ik hem. Misschien met de decals allemaal in het mat.

Welk geel is dat trouwens? Is dat Speed Yellow? Ziet er precies iets voller uit van kleur, I like it.
                                22222

En als het nog kan PCCB. Al is het maar om te matchen bij dat geel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Zo wil ik hem. Misschien met de decals allemaal in het mat.

Signal Gelb

Comment

• Die gele blijft ook de max. Fel kleurke met zwarte decals/velgen!!

Aqua/zwart (PS):

Comment

• Die gele is de mooiste mk2 die ik al gezien heb, gevolgd door die aqua blauwe met zilver, en dan wit met rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Aqua/zwart (PS):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Die gele is de mooiste mk2 die ik al gezien heb, gevolgd door die aqua blauwe met zilver, en dan wit met rood.
                                          Bij mij zijn de eerste 2 net andersom maar ik prefereer wel aqua met mat zwart.

Comment

Working...
                                          X