Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtensintermetaalkoppeling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEindelijk zijn de oude Autoforumdagen terug : bladzijden lang ouwehoeren en dromen over "deze kleur vind ik 't vetst" "ik zou de mijne zo willen" enzovoort
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNog een shopke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenben genezen verklaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls ik dat zo zie: wit met rood graag.Die gele hier hoger, met zwarte decals, waar iedereen zot van staat... mjah, niet mis, maar liever met Mk.I decals dan (als ge dan toch dik in uwen buidel moet gaan tasten om iet anders te hemme).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent is nog ni te laat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoor mij een mk2 blauwe met de rode decals, wel met zwarte velgen zoals hierboven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGodmiljaar gij ook al ne GT3!Sebiet wordt een E36 M3 hier een (vergleichweise) zeldzame auto!
Best een E36M3 kopen dus, is dat hetgeen u hier placht te insinueren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBest een E36M3 kopen dus, is dat hetgeen u hier placht te insinueren?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoor mij een mk2 blauwe met de rode decals, wel met zwarte velgen zoals hierboven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBende gij daar zeker van? Blauw + rood + zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenOmdat reposten niet strafbaar is !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBende gij daar zeker van? Blauw + rood + zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMet een gele nummerplak, onze Hollander.
The horror!
Tenzij dat 't Britlands geel is, dan mag het nog wel.
Comment
Comment