Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Ge hebt natuurlijk ook mannnen die een zak geld naar Finland dragen om zich te oefenen.
    goe zot ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
      sintermetaalkoppeling
      Ah, k, dat lijkt me idd wel handig op zo een wagen, merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Eindelijk zijn de oude Autoforumdagen terug : bladzijden lang ouwehoeren en dromen over "deze kleur vind ik 't vetst" "ik zou de mijne zo willen" enzovoort
        En 't is helemaal in de mode! De begrippen "milf" en "mature" zijn immers helemaal hot in de wereld der volwassenenontspanningsindustrie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          goe zot ja!
          ben genezen verklaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Nog een shopke.

Als ik dat zo zie: wit met rood graag.Die gele hier hoger, met zwarte decals, waar iedereen zot van staat... mjah, niet mis, maar liever met Mk.I decals dan (als ge dan toch dik in uwen buidel moet gaan tasten om iet anders te hemme).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              ben genezen verklaard
              t is nog ni te laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Als ik dat zo zie: wit met rood graag.Die gele hier hoger, met zwarte decals, waar iedereen zot van staat... mjah, niet mis, maar liever met Mk.I decals dan (als ge dan toch dik in uwen buidel moet gaan tasten om iet anders te hemme).
                Voor mij een mk2 blauwe met de rode decals, wel met zwarte velgen zoals hierboven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  t is nog ni te laat
                  Juist vernomen dat de meren niet willen toevriezen. Klimaatopwarming enzo.....

Comment

• jokke pm gezonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Voor mij een mk2 blauwe met de rode decals, wel met zwarte velgen zoals hierboven.
                      Godmiljaar gij ook al ne GT3!Sebiet wordt een E36 M3 hier een (vergleichweise) zeldzame auto!

Comment

Godmiljaar gij ook al ne GT3!Sebiet wordt een E36 M3 hier een (vergleichweise) zeldzame auto!

Best een E36M3 kopen dus, is dat hetgeen u hier placht te insinueren?

Comment

• Miles beter dan een 911 als je sommige kenners mag geloven, maar toch geen mega succes geweest. Love it

me want

Comment

Best een E36M3 kopen dus, is dat hetgeen u hier placht te insinueren?
                            Keineswegs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Omdat reposten niet strafbaar is !

Comment

Bende gij daar zeker van? Blauw + rood + zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Met een gele nummerplak, onze Hollander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Omdat reposten niet strafbaar is !
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Chléo

Comment

Met een gele nummerplak, onze Hollander.

The horror!

Tenzij dat 't Britlands geel is, dan mag het nog wel.

Comment

• Bestaat er al een 997 GT3 RS MkII in het zwart met oranje???
                                          Zo nee kan iemand eens een shopje maken??

Comment

Working...
                                          X