Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten996RS heeft geen handschoenkastje .... gij met uwe moderne luxe-bak weet da ni hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteneen centerconsole in koetswerkkleur is zowat de lelijkste optie die er bestaat bij Porsche imo
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenWerner zegt met dat dit roos had moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWat het iig wel is: krasgevoelig!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenda's wel waar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPlak eens "Turbo" op een non-Turbo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGoed opgemerkt!
Zielig.
Dat het wel een echte Turbo is met voorbumper van een gewone is uitgesloten? (maar ja waarom zou je dat doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIdd!
Zielig.
Dat het wel een echte Turbo is met voorbumper van een gewone is uitgesloten? (maar ja waarom zou je dat doen)
Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.
Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenUitlaten zijn ook anders. Al kan een aftermarket uitlaat hier voor onzekerheid zorgen.
Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.
Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenUitlaten zijn ook anders. Al kan een aftermarket uitlaat hier voor onzekerheid zorgen.
Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.
Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.
Comment
-
-
-
Comment