Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het nogal overdreven om een middentunnel in koetswerkkleur de "lelijkste optie" te noemen. Ik zou 't ook niet kiezen, maar bvb bij een rode zou dat wel passen denk ik (ook rode zespuntsgordels bvb). Kwestie van smaak...
gekleurde middentunnel mag zeker bij mij. geeft een meer racy-gevoel zoals bij de cupwagens waar het interieur gestript is en je overal koetswerkkleur ziet.
Dat het wel een echte Turbo is met voorbumper van een gewone is uitgesloten? (maar ja waarom zou je dat doen)
Uitlaten zijn ook anders. Al kan een aftermarket uitlaat hier voor onzekerheid zorgen.
Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.
Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.
Uitlaten zijn ook anders. Al kan een aftermarket uitlaat hier voor onzekerheid zorgen.
Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.
Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.
Het is 100% zeker geen Turbo. Volgens mij zelfs een V6 gezien de zwarte lijsten ook.
Comment