Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    een centerconsole in koetswerkkleur is zowat de lelijkste optie die er bestaat bij Porsche imo

Ge kunt dan evengoed uw handschoenenkastje eens blauw schilderen ofzo.
    996RS heeft geen handschoenkastje .... gij met uwe moderne luxe-bak weet da ni hé
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
      996RS heeft geen handschoenkastje .... gij met uwe moderne luxe-bak weet da ni hé
      Oooooh!

Comment

• Doinggggggggg

Ik vind het nogal overdreven om een middentunnel in koetswerkkleur de "lelijkste optie" te noemen. Ik zou 't ook niet kiezen, maar bvb bij een rode zou dat wel passen denk ik (ook rode zespuntsgordels bvb). Kwestie van smaak...

Comment

• Werner zegt me dat dit roos had moeten zijn.
          Last edited by Jokke_vlo; 18/11/2010, 15:14.

Comment

• gekleurde middentunnel mag zeker bij mij. geeft een meer racy-gevoel zoals bij de cupwagens waar het interieur gestript is en je overal koetswerkkleur ziet.
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              een centerconsole in koetswerkkleur is zowat de lelijkste optie die er bestaat bij Porsche imo
              Wat het iig wel is: krasgevoelig!

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Werner zegt met dat dit roos had moeten zijn.
              ROFL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                Wat het iig wel is: krasgevoelig!
                da's wel waar!
                Porsche 996 GT3 RS
                Porsche 964 RS
                BMW ///M3 e30
                Mercedes c250 CDI AMG
                www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                  da's wel waar!
                  Alles wat ik zeg is waar. Vooral als het over nummerplaten gaat!

Comment

• en dat 9.666.GTR op geen ballen gaat trekken of gaat dat gelijk staan mee uw peeekaaas.

btw gekleurde middenconsole op en RS mag zeker; op nen panamera dan weer niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Plak eens "Turbo" op een non-Turbo...
                      Goed opgemerkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Goed opgemerkt!
                        Idd!

Zielig.

Dat het wel een echte Turbo is met voorbumper van een gewone is uitgesloten? (maar ja waarom zou je dat doen)

Comment

• als ge dat ding in het goud wrapt zult ge zo discreet wel niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Idd!

Zielig.

Dat het wel een echte Turbo is met voorbumper van een gewone is uitgesloten? (maar ja waarom zou je dat doen)
                            Uitlaten zijn ook anders. Al kan een aftermarket uitlaat hier voor onzekerheid zorgen.

Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.

Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.

Comment

Uitlaten zijn ook anders. Al kan een aftermarket uitlaat hier voor onzekerheid zorgen.

Ik denk dat de voorbumper van de Turbo ook aangepast is op het vlak van koeling van de motor, dus gesteld dat het toch een echte Turbo is zou die eventueel in problemen kunnen komen daar de bumper van de S minder openingen heeft? Just a thought.

Hoe dan ook, het is toch een S volgens mij, kijk maar naar de kleinere achtervleugel.
                              Het is 100% zeker geen Turbo. Volgens mij zelfs een V6 gezien de zwarte lijsten ook.

Comment

Triestig!

Comment

• Echt triestig dan.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Damn da klinkt vet!
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                          X