Ja idd, wat is de reden daarvoor, ik zag gisteren zelfs Ir_fuel met een A3 logo.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJa idd, wat is de reden daarvoor, ik zag gisteren zelfs Ir_fuel met een A3 logo.....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIs dat niet deze van René 911?
Foto's gezocht maar niet meer terug gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb x aantal weken geleden gesproken op het forum over een GT3 waar ik foto's van had genomen bij Aecars met achterbank , en ir_fuel vertelde dat dit niet kon
Foto's gezocht maar niet meer terug gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen GT3 met achterbank? Tuurlijk kan dat niet, dat bestaat niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb x aantal weken geleden gesproken op het forum over een GT3 waar ik foto's van had genomen bij Aecars met achterbank , en ir_fuel vertelde dat dit niet kon
Foto's gezocht maar niet meer terug gevondenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZie je daar een achterbank dan?
Oeps , ik dacht dat dit 2 aparte zitjes waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenGij slordige mens!!( allee op gebied van foto's en papieren terug vinden , anders niet )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToere: ik heb ooit ook zo een gedachten gehad ooit ja
Het lijken idd kuipjes (vorm is afstammeling van de gewone 997 familie) maar het zijn dus geen zetels, je zal het nooit kunnen homologeren en er zijn dus ook geen gordels.
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIs dat niet deze van René 911??
Een gele GT3 MKII of toch maar MKI ?
Een RS MKII?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToere: ik heb ooit ook zo een gedachten gehad ooit ja
Het lijken idd kuipjes (vorm is afstammeling van de gewone 997 familie) maar het zijn dus geen zetels, je zal het nooit kunnen homologeren en er zijn dus ook geen gordels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIk dacht al aan een "custom made 100% illegal ISOFIX zitje" voor de kleine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEn bij u, wat is het bij u geworden?
Een gele GT3 MKII of toch maar MKI ?
Een RS MKII?
GT3? RS? MKI of MKII?
Sorry, ben gewoon bij de concurrentie geweest...
Bijgevoegde BestandenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
Comment