Ja idd, wat is de reden daarvoor, ik zag gisteren zelfs Ir_fuel met een A3 logo.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJa idd, wat is de reden daarvoor, ik zag gisteren zelfs Ir_fuel met een A3 logo.....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIs dat niet deze van René 911?
Foto's gezocht maar niet meer terug gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb x aantal weken geleden gesproken op het forum over een GT3 waar ik foto's van had genomen bij Aecars met achterbank , en ir_fuel vertelde dat dit niet kon
Foto's gezocht maar niet meer terug gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen GT3 met achterbank? Tuurlijk kan dat niet, dat bestaat niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb x aantal weken geleden gesproken op het forum over een GT3 waar ik foto's van had genomen bij Aecars met achterbank , en ir_fuel vertelde dat dit niet kon
Foto's gezocht maar niet meer terug gevondenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZie je daar een achterbank dan?
Oeps , ik dacht dat dit 2 aparte zitjes waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenGij slordige mens!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToere: ik heb ooit ook zo een gedachten gehad ooit ja
Het lijken idd kuipjes (vorm is afstammeling van de gewone 997 familie ) maar het zijn dus geen zetels, je zal het nooit kunnen homologeren en er zijn dus ook geen gordels.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIs dat niet deze van René 911?
Een gele GT3 MKII of toch maar MKI ?
Een RS MKII?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToere: ik heb ooit ook zo een gedachten gehad ooit ja
Het lijken idd kuipjes (vorm is afstammeling van de gewone 997 familie ) maar het zijn dus geen zetels, je zal het nooit kunnen homologeren en er zijn dus ook geen gordels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIk dacht al aan een "custom made 100% illegal ISOFIX zitje" voor de kleine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEn bij u, wat is het bij u geworden ?
Een gele GT3 MKII of toch maar MKI ?
Een RS MKII?
GT3? RS? MKI of MKII?
Sorry, ben gewoon bij de concurrentie geweest...
Bijgevoegde BestandenMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
Comment