Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Bah. Kan er niet aan doen, maar ik vind echt dat je het stuur, dashboard,... in dezelfde kleur moet nemen dan. Maar dan wordt het misschien weer te fel, nja.
    Ik vind dat bicolor subliem.

Nog zwarte tapijten erin en 't is helemaal af.

Comment

• Deze was dat dus...
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog wat "dienstwagentjes"... Ik was toen verzot op die Cocoa...
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• C4S. Sorry voor de crappy pics, ben daar geen held in. Die donkergroene buitenkleur (naam schiet me niet meer te binnen) was schitterend: soms groen in de zon, soms zwart in de schaduw...
          Interieur bi-tone grijs.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• C4S, next edition... met Porsche Exclusive accenten (grijze stiksels op zwart leder, lichtgrijze gordels, alu pookje enz...
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik vind dat bicolor subliem.

Nog zwarte tapijten erin en 't is helemaal af.
              ²²²²²

Comment

• Zééér netjes, imo.

Comment

• Sublieme interieurkleur, imo. (en exterieur ook, natuurlijk)

Comment

• In Drogenbos staat een witte C4S cabrio met cocoa-kap en de Turbo velgen

1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                      Die donkergroene buitenkleur (naam schiet me niet meer te binnen) was schitterend: soms groen in de zon, soms zwart in de schaduw...
                      Mooiste kleur ever. Vind ik.

Shame on you!!

dark olive metallic
                      dunkelolive metallic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                        Deze was dat dus...
                        Da's toch geen terracotta, in de Cayenne? Ofwel?

Edit:

Klopt, heet kastanjebruin (bicolor natuurleder op de Cayenne Mk.I). Ziet er imo helemaal anders uit dan terracotta... dit is echt een zuivere bruintint, terwijl terracotta veel meer naar rood neigt, wat feller is (dit is zachter), sportiever en moderner (dit is wat klassieker).

Love'm both.
                        Last edited by ; 01/12/2010, 01:30.

Comment

Da's toch geen terracotta, in de Cayenne? Ofwel?

Edit:

Klopt, heet kastanjebruin (bicolor natuurleder op de Cayenne Mk.I). Ziet er imo helemaal anders uit dan terracotta... dit is echt een zuivere bruintint, terwijl terracotta veel meer naar rood neigt, wat feller is (dit is zachter), sportiever en moderner (dit is wat klassieker).

Love'm both.
                          Je hebt gelijk... 't is al efkes geleden... Dat bi-color bruin was trouwens pas beschikbaar bij de facelift van de Mk.I. Anyway, ik blijf bij mijn stelling: felle (Terracotta) of lichte (beige) zetels best te combineren met donkere bovenkant van het dashboard, want anders is het een beetje too much vind ik en reflecteert dat teveel in de voorruit...

Comment

Blijf ik ook 'n mooie kleurencombinatie vinden.

Foto doet het terracotta helaas geen eer aan...
                            We hebben er een hele tijd terug zo eentje gedaan, echt een prachtige combinatie!

A beautiful 997 combo receiving some much needed attention.

Comment

• Ziet er wel nogal flets uit op foto...

Comment

• Pakt heel moeilijk, veel hangt ook van het scherm af waarop je kijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Ziet er wel nogal flets uit op foto...
                                  Sarcasme ? Ik vind dat het leder teveel blinkt... en er dus helemaal niet flets uitziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    We hebben er een hele tijd terug zo eentje gedaan, echt een prachtige combinatie!

A beautiful 997 combo receiving some much needed attention.

Met zwarte tapijten dan nog.

Ik denk dat ik die ooit bij de Porsche dealer in Latem heb zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Sarcasme ? Ik vind dat het leder teveel blinkt... en er dus helemaal niet flets uitziet.
                                      Overdadig licht en een kleur die langs geen kanten pakt op foto. Vind ik.

Comment

Met zwarte tapijten dan nog.

Ik denk dat ik die ooit bij de Porsche dealer in Latem heb zien staan.
                                        Klopt. Carrera Motors experimenteert altijd met veel smaak met wat Porsche Exclusive elementen. Die zwarte tapijten waren speciaal op bestelling (hadden we toen ook specifiek op het autosalon gezet). Zo is de combi met Terracotta ook in mijn ogen het mooist.

Comment

• Met beige ook.

De bicolor-combinatie zwart/grijs vind ik lelijk, gewoon omdat dat grijs zo lelijk is. Ik begrijp niet dat ze daar niks aan doen.

Comment

Working...
                                          X