Ik ondervind er weinig problemen van (nog geen eigenlijk). Als je niet wilt dat ie stilvalt dan moet je gewoon uw rem wat doseren en dan blijft ie draaien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGas al induwen als ie nog in stop staat, dan koppeling in, schakelen en lossen.... Zotte launch
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwerkt de Porsche start-stop bij dit weer? (onder de 3°C werkt het niet bij BMW/MINI)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenstart stop is echt de grootste rommel
Ik heb daar dus echt geen enkel probleem mee hé. Als je niet wil dat ie uitvalt, dan druk je toch gewoon op die knop? What's the big deal?
Ik vind het zelfs 'vreemd' in deze koude dagen als ik aan't rood licht sta en dat de auto niet uitvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk heb daar dus echt geen enkel probleem mee hé. Als je niet wil dat ie uitvalt, dan druk je toch gewoon op die knop? What's the big deal?
Ik vind het zelfs 'vreemd' in deze koude dagen als ik aan't rood licht sta en dat de auto niet uitvalt.
Eigenlijk doelde ik meer op het systeem zelf, zoals hierboven duidelijk aangegeven. De reden waarom hij onder de 3°C niet uitvalt zal wel te maken hebben met behoud van motortemperatuur zeker? Oid iig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ben ervan overtuigd dat dat niet goed is voor je motor.
Punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind het irritant kutsysteem, omdat je er rekening mee moet houden. bvb bij file moet je continu je koppeling ingedrukt houden om niet uit te vallen.
Elke keer die motor aan en uit, kan niet gezond zijn op lange termijn. Telkens opnieuw oliedruk opbouwen. Als je ziet dat er mensen zijn die juist aanzetten terwijl de motor nog bezig is met opstarten, om toch maar de eerste weg te zijn aan de lichten...
Heb je er al ervaring mee?
Das de reden waarom ze bij Benz dat nu pas hebben, omdat ze de 7G-tronic moesten verbouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind het irritant om telkens op die knop te moeten duwen als ik de auto start, zeker wanneer je dat zo'n 5-6 keer per dag moet doen.
Ik heb een bloedhekel aan dat systeem, ik wil niet op knoppen moeten duwen om een auto normaal te laten rijden.
Ik walg ervan en het lijkt me nog ongezond ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenKan je dat ook over de Panamera zeggen?
Het is geen geheim denk ik dat de Panamera kampt met een aanzienlijk aantal kinderziektes.
Qua rijden, magnifiek... maar inderdaad er zitten er tussen die, helaas, erg vaak een tripje naar de dealer maken.
Dat komt allemaal wel goed. Ik ben en blijf allesinds grote fan van zo'n panadrama.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk ondervind er weinig problemen van (nog geen eigenlijk). Als je niet wilt dat ie stilvalt dan moet je gewoon uw rem wat doseren en dan blijft ie draaien.
Zo is dat maar net.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwerkt de Porsche start-stop bij dit weer? (onder de 3°C werkt het niet bij BMW/MINI)
Ja, voor zover ik weet werkt Start-Stop temperatuursonafhankelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenkan je dat dan niet permanent laten afleggen ipv daar iedere keer op te drukken?
Jawel maar volgens duitsland niet.
Wat is de point van op alle auto's Start-Stop te installeren als je het bij de helft van alle eigenaars moet uitschakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn principe werken die motoren met een elektrische hulppomp voor de oliedruk.
Das de reden waarom ze bij Benz dat nu pas hebben, omdat ze de 7G-tronic moesten verbouwen
Bij Porsche is dat allesinds niet zo. Die bouwt telkens opnieuw oliedruk op.
Maar met de variabele oliepomp gaat dat natuurlijk wel veel sneller als met een conventionele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten²
Ik heb een bloedhekel aan dat systeem, ik wil niet op knoppen moeten duwen om een auto normaal te laten rijden.
True.
In een Panamera druk ik altijd minstens 2 knoppen in voor ik ga rijden: Sport en Start-stop.
In comfortprogramma is zo'n bak zo belachelijk lui gemaakt en niet-responsief op het gaspedaal (rara waarom kan je met een pana turbo zonder problemen gemiddeld 10-11 liter verbruiken...), dat het onaangenaam wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTrue.
In comfortprogramma is zo'n bak zo belachelijk lui gemaakt en niet-responsief op het gaspedaal (rara waarom kan je met een pana turbo zonder problemen gemiddeld 10-11 liter verbruiken...), dat het onaangenaam wordt.Last edited by Jokke_vlo; 18/12/2010, 10:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk ben en blijf allesinds grote fan van zo'n panadrama.
Comment
Comment